Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite


Anunt de participare numarul 136982/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Uricani
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 6, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Punct(e) de contact: Alenka Maria Gal, Tel. +4 0254511121, In atentia: Comp. Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0254511127, Adresa internet (URL): www.orasuluricani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Uricani, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.100.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de maxim 6.100.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, conform Documentatiei descriptive
Valoarea estimata fara TVA: 5, 015, 064.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 leiModul de constituire: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari(Formularul nr. 11), eliberata de o banca preferabil din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO73TREZ3685006XXX002506? TrezoreriaPetrosani COD FISCAL 4634647Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumaconf. art. 278¹, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi. Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 3 ani; Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.-perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local: venituri proprii conform art. 62, alin.(1) din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.
2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;
3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul 12C, intocmit in baza art. 69.1din OUG nr. 34/2006
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H
5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Din certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Primar: Buhaescu Danut, Sef contabil: Chereches Sorina, Achizitii Gal Alenka, investitii Iacobescu Dinea Cristian, cons. juridic: Savulescu Cristian, as. manager Proiect: Markus Florina Ramona, contabilitate: Pitul Gabriela, viceprimar: Braia Corneliu. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile)Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata, Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul), Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare (daca este cazul, in original sau copii legalizate), pt. Pers. straine: Certificat de Rezidenta Fiscala, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul), Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale, cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011 sa fie in cuantum de minim 10.000.000 lei; In cazul in care candidatul a depus deja situatia financiara pentru anul 2011, acesta poate prezenta cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011.
Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 10.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Se va depune o declar. pe prop. rasp. cu priv. la val. activ net bilant la 31.12.2011. Vor fi pres. candidati in ord descresc. a clasam. in fct. de valoarea activului net bilant.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 11:30
Locul: Primaria orasului Uricani, str. 1 Mai, nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin Decizie de numire a Primarului - experti cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi postate numai pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile lucratoare incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Uricani
Adresa postala: Srt. 1 Mai, nr. 6, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Tel. +4 0254511121, Email: [email protected], Fax: +4 0254511127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer