Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite in valoare de 1.599.939,68 lei, in vederea finantarii unei investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 146457/11.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOICESTI
Adresa postala: Str. Coloniei nr. 62, Comuna Doicesti, Judetul Dambovita, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: Secretar comuna, Tel. +40 245227023, In atentia: Emilia CHITU, Email: [email protected], Fax: +40 245227506, Adresa internet (URL): http: //doicesti.cjd.ro/index.php?option=content&task=blogcategory&id=88&Itemid=41, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite in valoare de 1.599.939, 68 lei, in vederea finantarii unei investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Doicesti, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de acordare credite in valoare de 1.599.939, 68 lei, in vederea finantarii unei investitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta isi propune achizitionarea serviciilor de acordare a unui credit bancar in valoare de 1.599.939, 68 lei in vederea finantarii unei investitii de interes local. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fii incheiat constituie informatie de interes public si, in consencinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.
Nota: valoarea estimata a contractului o reprezinta valoarea taxelor, comisionelor, dobanzilor si a oricaror alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective, fara a include si valoarea creditului (art.28 alin.(5) din OUG 34/2006)
Valoarea estimata fara TVA: 707, 182.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 10607, 73 lei. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (Trezoreria Targoviste RO04TREZ2715006XXX000256), confirmat prin extras de cont de catre Trezorerie; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta raportat la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Daca este cazul, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 alin. 1 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 3% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Toate cheltuielile aferente creditului vor fi finantate din Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2, - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3, - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1)din OUG 34/2006 - persoane cu functie de decizie in cadrul Comunei Doicesti - ec. Ismail Mircea-primar, ing.Stana Cozmin Petrut-viceprimar, jr.Chitu Emilia Miulica-secretar comuna, ec. Rotaru Maria consilier Compartiment Contabilitate si consilierii: Banica Floarea, Dumitru Petre, Dumitru Roxana, Grigorascu Vasile, Mihaita Eugen, Muraru Gheorghe, Nedelcu Stan Aurel, Oprea Iulia, Oprea Stelian, Paunas Emil Valeriu, ,Rizea Nicolae, Soare Florian, Soare Georgeta, Stefanescu Constantin - Formularul 4.- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010 - Formularul 5, - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Ofertantul va trebui sa prezinte:
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri,
- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va completa si prezenta Declaratie privind cifra de afaceri din
ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 6 Declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa si prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, perioade de prestare, valori, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2013 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Doicesti, str. Coloniei nr. 62, Comuna Doicesti, Judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu acelasi pret situate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua oferta financiara in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Doicesti - Compartimentul Contabilitate
Adresa postala: Str. Coloniei nr. 62, Comuna Doicesti, Judetul Dambovita, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel. +40 245227023, Email: [email protected], Fax: +40 245227506, Adresa internet (URL): http: //doicesti.cjd.ro/index.php?option=content&task=blogcategory&id=88&Itemid=41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2013 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer