Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de acordare credite in valoare de 1.800.000 lei , in vederea finantarii unei investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 141423/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RUNCU
Adresa postala: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Localitatea: Runcu, Cod postal: 137400, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Madalina Secareanu, Tel. +40 245234003, Email: [email protected], Fax: +40 245234003, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de acordare credite in valoare de 1.800.000 lei , in vederea finantarii unei investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Runcu, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prezentul contract are ca obiect achizitia serviciilor de acordare a unui credit bancar in valoare de 1.800.000 lei in vederea finantarii unei investitii de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta isi propune obiect achizitia serviciilor de acordare a unui credit bancar in valoare de 1.800.000 lei in vederea finantarii unei investitii de interes local.contractul de achizitie publica ce urmeaza a fii incheiat constituie informatie de interes public si , in cosencinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 427, 204RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
21.408lei (1, 5% din valoarea estimativa a contractului)Modalitatea de constituire a garantiei: Conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata.Perioada de valabilitate 90 zilePerioada de valabilitate se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 3% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Toate cheltuielile aferente creditului vor fi finantate din Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractual cu ofertantul declarant castigator se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil amis de Comisia de autorizare a imprumuturilor locale ?Ministerul Finantelor Publice
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, - Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1)din
OUG 34/2006-persoane cu functie de decizie in cadrul Comunei Runcu - Primar Brebeanu Gheorghe, Secretar ? Cojocaru Aurelian, Jurist ? Marica Veronica Mihaela, Contabil ? Folea Maria Mirabela, Burlacescu Petre Fanel - viceprimar, Catana marius Florin - consilier local, Cojocaru Cornelia - consilier local, Grigorescu Mariana - consilier local, Lungu Alexandru - consilier local, Lungu Mihai - consilier local, Marina Doina Anca - consilier local, Mocancea Ion Bogdan - consilier local, Popa Vasile - consilier local, Popescu Nicoleta - consilier local, Puiu Ionut - consilier local, Solomon Constantin - consilier local, Vasilescu Ioan Corneliu - consilier local.- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010 , - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Ofertantul va trebui sa prezinte:
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 6 Declaratie privind cifra de
afaceri din ultimii 3 ani in care exista exercitiu financiar incheiat, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa si prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, perioade de prestare, valori, indifferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2013 11:00
Locul: Primaria comunei Runcu, strada Principala, nr.17, comuna Runcu, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contabilitate - Comuna Runcu
Adresa postala: strada Principala, nr. 17, judetul Dambovita, Localitatea: Runcu, Cod postal: 137400, Romania, Tel. +40 245234003, Email: [email protected], Fax: +40 245234003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer