Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 107377/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala:  P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450016, Romania, Punct(e) de contact:  VIOLETA CONDE, Tel. 0260/610550/149, Email:  [email protected], Fax:  0260/661869, Adresa internet (URL):  www.zalausj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu nr.3, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450016, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul investitii- achizitii, Tel. 0260-610550/116, In atentia:  Sabou Gligore, Email:  [email protected], Fax:  0260-661869, Adresa internet (URL):  www.zalausj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu nr.3, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450016, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul investitii- achizitii, Tel. 0260-610550/116, In atentia:  Sabou Gligore, Email:  [email protected], Fax:  0260-661869, Adresa internet (URL):  www.zalausj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu nr.3, Camera 4 Registratura, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450016, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul investitii- achizitii, Tel. 0260-610550/116, In atentia:  Sabou Gligore, Email:  [email protected], Fax:  0260-661869, Adresa internet (URL):  www.zalausj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Zalau
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 916, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiie de participare 8.852 lei conform Fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere-Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.
2.Declaratie pe proprie raspundere-Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;
3.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original sau copie legalizata , valabil la data depunerii ofertei
4. Informatii generale, Formular B1
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinte obligatorii:
- Persoane juridice /fizice romane:
1) Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului, conform Fisei de date
2) Autorizatie de functionare de la BNR, conform Fisei de date
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009 de 10.000.000 lei;Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an.
Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de10.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1). Experienta similara :
a.Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12 E
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Cerinte obligatorii:
Candidatul va prezenta:
1). Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular 12G precum si acordurile de subcontractare;
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
si
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B1.
2). Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de achizitie publica.
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii si a drepturilor si obligatiilor partilor.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39708/01.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorexpertii coptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Zalau, str. T. Vladimirescu, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260.611.085, Email:  [email protected], Fax:  0260.611.085
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu nr.3, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450016, Romania, Tel. 0260-610550, Email:  [email protected], Fax:  0260-661869, Adresa internet (URL):  www.zalausj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer