Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare credite in valoare de maxim 17.600.000 lei, in vederea finantarii investitiilor de interes public local


Anunt de participare numarul 147279/16.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala: str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Popa Constanta, Tel. +40 0268456237, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0268455425, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 17.600.000 lei, in vederea finantarii investitiilor de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Predeal, jud.Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 17.600.000 lei, in vederea finantarii investitiilor de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 15.100.184 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite in valoare de maxim 17.600.000 lei, in vederea finantarii investitiilor de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 15.100.184 lei
Valoarea estimata fara TVA: 15, 100, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, in conformitate cu prevederile art.86 alin(1) din HG nr.925/2006;Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006: ?Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;? Cuantumul acesteia este de 0, 1 % din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 36 luni;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale privind garantarea imprumutului de catre autoritatile administratiei publice locale.- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii conform art. 62, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal, intocmita in baza art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 A . Completare Formular 12 A
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUGnr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B.Completare Formular 12 B. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cuFormularul 12C.
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Liviu Cocos, Primar- Iliescu Victor, Viceprimar
-Ovidiu Pintea, consilier Juridic
-Loredana Iuga, Secretar
-Florica Kaycsa, Sef Serv. Economic. CFP
- Pop Voica ? administrator public
Comisia de evaluare este formata din: Presedinte: Pop Voica, Membrii: Florica Kaycsa, Iuga Loredana; .Membru de rezerva: Zainea Iuliana, Popa Constanta.
Completare Formular 12C.
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12H
Completare Formular 12H.
Cerinta nr. 5
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din caresa rezultecaofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Cerinta nr. 1
- Persoane juridice /fizice romane:
Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului emis in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.Prezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic
Cerinta nr. 2
- Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR ? baza legala pentru emiterea autorizatiei este Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.99/2006 aprobata prin Legea nr. 227/200, art.10 si art.18. Documentul se prezinta in oricare din formele: copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.Prezentarea autorizatiei de functionare
Cerinta nr. 3
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii conforme cu originalul)Prezentarea documentelor edificatoare.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 4
Persoane juridice /fizice straine:
Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs ;documentul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul).Prezentare Certificat de Rezidenta Fiscala
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 5
Persoane juridice /fizice straine:
Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism competent din tara in care candidatul este rezident (documentul se va prezenta in originalsau copie conforma cu originalul).Document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, eliberat de un organism competent din tara in care candidatul este rezident
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular B1 - Declaratie pe propria raspundere privindinformatiile generaleMedia cifrei de afaceri globale anuale, calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012, sa fie in cuantum de minim 15.500.000 lei
Pentru calculul echivalen?ei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular B1 - Declaratie pe propria raspundere privind informatiile generaleMedia cifrei de afaceri globale anuale se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 15.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , completata in conformitate cu Formular 12E.
Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completata in conformitate cu Formular 12G (daca este cazul)
Cerinta nr. 3
Informa?ii privind asocia?ii (dupa caz)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. (Formular B3)In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din O.U.G.nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare declaratie conform Formular 12ECandidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaPrezentare declaratie conform Formular 12G (daca este cazul)Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Acordul de subcontractare (daca este cazul) devine anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modelul acordului de subcontractare este cf. Formular B2Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaAcorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular B3Se solicita nominalizarea liderului de asociatie;Se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;Se solicita acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa de negociere a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Pret calculat prin RIR (Rata interna de rentabilitate)?, oferta care va avea Rata interna de rentabilitate cea mai mica, notata RIRmin va primi punctajul maxim. Celelalte oferte vor primi punctaj corespunzator prin raportare inversa la cea mai buna oferta (RIRmin / RIRN x 80 puncte). Pentru calcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considera rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoarea ROBOR3M comunicata de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
2.
maturitatea creditului
15%
Descriere: Maturitatea creditului poate fi cuprinsa intre minim 12 ani si maxim 15 ani. Orice oferta care nu va prezenta o maturitate in acest interval, va fi declarata neconforma. Oferta cu cea mai mare maturitate, notata ?Maturitatemax? (exprimata in numar de ani) va primi punctajul maxim. Celelalte oferte vor primi un punctaj corespunzator (MaturitateN / Maturitatemaxx 15 puncte).
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S187-322674 din 26.09.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 11:00
Locul: sediul Primariei orasului Predeal, str.Mihail saulescu nr.127 , oras Predeal, jud.Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite ale ofertantilor , reprezentanti UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Orasul Predeal isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata.2. Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.3. Numarul minim de operatori economici preconizat 3. In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere numai cu acel/ acei candidat/ candidati care indeplineste/ indeplinesc criteriile solicitate. Toti candidatii care indeplinesc cerin?ele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa de negociere a procedurii.4. Costul total al finantarii se va calcula prin metoda Ratei interne de rentabilitate (RIR). Pentru calcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considera rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoarea ROBOR3M comunicata pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ipotezele in care va fi facuta evaluarea RIR vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante. Ipotezele sunt prezentate detaliat in Documentatia descriptiva.5. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: In situatia in care se constata ca ofertele finale clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Predeal
Adresa postala: str.Mihail Saulescu nr.127, orasul Predeal, jud.Brasov, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel. +40 0268456237, Fax: +40 0268455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer