Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit bancar in valoare de 2.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2
Anunt de participare numarul 140435/15.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul local al orasului Zlatna
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Ponoran, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare decredit bancar in valoare de 2.000.000 lei necesar derulariiproiectului ?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantatprin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2- Domeniul major de interventie 2.1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Orasului Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei, pentru asigurarea cash flow, in cadrul proiectului?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantatprin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2- Domeniul major de interventie 2.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit in valoare de 2.000.000 lei, pe o perioada de 84 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Cuantumul garantiei de participare este de 27.000 lei.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si orastabilite pentru deschiderea ofertelor.5.Date pentru constituirea gar. de participare prin virament bancar cu OP: cont RO55TREZ0105006XXX000194, deschis la Trezoreria Zlatna, cod fiscal 4331031, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.6.In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic ofertant, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din gar. de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata).7. Gar. de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art. 88 (actualizata).8. Cuantumul acestei garantii poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de I.M.M. potrivit prevederilor legale in vigoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - insotita de:
a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna
anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata;
b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat deunitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 3 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 4
Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 ? Formular 5.
Persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii
contractante sunt: Ponoran Silviu - primar;Clonta Nicolae ? viceprimar;
Zavragiu Adina - secretar;
Todorescu Aurel - jurist;Morogan Rodica - Sef Birou Dezvoltare - Investitii;Tibea Eugenia ? Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe;
Crisan Aurel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii;Oltean Aurel ? inspector Birou Dezvoltare - Investitii;Dani Crinela ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii;Vlad Ana ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii;
Nistor Ionel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii;
si consilierii locali:
Nechifor Petru; Medrea Ioan; Nistor Craciun; Borza Iosif; Negrea Daniel; Demenic Daniel; Puiulet Adrian;Teisan Sorin; Humaciu Ioana; Romosan Valentin; Doncut Marius; Racz Jeno; Buciuman Emil; Bunea Ion. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si mail-urile de contact valabile, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor servicii de acordare de credit in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure runde de ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, 2 dintre firmele participante se situeaza pe primul loc (cu aceeasi valoare ofertata) departajarea se va face conform mentiunilor din CAP VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 11:00
Locul: In Sala de sedinte a Primariei Oras Zlatna - str. Calea Motilor, nr. 12, judet Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care participa la deschiderea ofertelor, trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa cartea de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut), clasate pe primul loc si dupa organizarea rundei de licitatie electronica, acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis in termen de 24 de ore de la solicitarea autoritatii contractante.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica locala, Juridic, Registru Agricol, Administrativ
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 09:05