Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 145770/14.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Bistrita, Piata Centrala, nr.1, Serviciul Achizitii, Tel. +40 263237323/+40 263223923, In atentia: Mihut Albina, Email: [email protected], Fax: +40 263237323/+40 263224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Bistrita
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare de credit ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Lotul 1: credit in valoare de 20.000.000 lei
Lotul 2: credit in valoare de 20.000.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit ? linie de finantare revolving, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Lotul 1: credit in valoare de 20.000.000 lei
Lotul 2: credit in valoare de 20.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 22, 891, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 117 500 leiLotul 217 500leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 11). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO61TREZ1015006XXX000167 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Municipiului Bistrita COD FISCAL 4347569.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art.86 (3) din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de: Lot 1= 8.704, 55 lei , Lot 2 = 8.704, 55 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 1% din valoarea fara TVA a contractuluisi se va constitui pentru perioada de tragere de 3 ani pentru fiecare lot in parte;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.-perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii conform art. 62, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180- din OUG 34/2006
Completare Formular nr. 12 ACerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUGnr. 34/2006, -Completare Formularulnr.12 B,
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006. CompletareFormular 12C. Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1.Ovidiu Teodor Cretu - Primar;2.Gaftone Floare -Secretar;3.Albu Maria?Director executiv;4.Scurtu Nicolae-Director executiv adjunct;5.Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct;6.Grecu Elena?consilier;7.Filipoi Leontin?Sef serviciu;8.Fechete Valentina-Director executiv;9.Bretfelean Nicoleta Maria-Sef serviciu;10.Mihut Albina-inspector;
Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7. Kiss Laszlo; 8. Moldovan Vasile; 9. Molnar Iosif Augustin ; 10. Muthi Adrian Gelu; 11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andre;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin; 16.Armean Lucian Marius; 17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare Formular nr.12H
Cerinta nr. 5
-Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale numai pentru punctele de lucru implicate in derulareacontractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Subcontractantii invocati de ofertanti vor prezenta si ei Formular 12C-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1
- Persoane juridice /fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul) emis in baza Legii nr.26/1990Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2
- Persoane juridice /fizice romane:
Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul)conform OUG 99/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr. 3
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Cerinta nr. 4
Persoane juridice /fizice straine:
-Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs ;documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul)
-Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular B1 Fisa de Informatii generale, Media cifrei de afaceri globale calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie in cuantum de minim:
12.000.000 lei pentru Lotul 1;
12.000.000 lei pentru Lotul 2.
Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Media cifrei de afaceri globale se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri medie doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerarecerinta privitoare la acest indicator, respectiv cifra de afaceri medie sa fie de minim:
12.000.000 lei pentru Lotul 1;
12.000.000 lei pentru Lotul 2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular B1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completata in conformitate cu Formular 12G (daca este cazul)precum si acordurile de subcontractare.
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , completata in conformitate cu Formular 12E.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 12GCompletare Formular 12E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati.Minim 3 agenti economici
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 13:00
Locul: Bistrita, Piata Centrala nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, care se va descarca gratuit de la adresa: www.digisign.ro/servicii/digisigner/. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure protejarea informatiilor considerate de ofertant ca fiind confidentiale (secret comercial si protejare intelectuala), acesta va mentiona elementele din cadrul ofertei considerate confidentiale.Numarul de operatori economici preconizat-minim 3.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati.Important: In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia administratie publica, juridic din cadrul Primariei Municipiului Bistrita
Adresa postala: Piata Centrala Nr.6, Judetul Bistrita Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Tel. +40 263223923, Fax: +40 263231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer