Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in cuantum de 33.400.000 lei pentru prefinantarea si/sau cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana


Anunt de participare numarul 143870/24.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Manta Magdalena Sofia, Vaida Eva Emese, Tel. +40 261717858, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 261805107, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Manta Magdalena Sofia, Vaida Eva Emese, Tel. +40 261717858, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 261805107, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Consiliului Judetean Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in cuantum de 33.400.000 lei pentru prefinantarea si/sau cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de acordare de credit ? linie de finantare in cuantum de 33.400.000 lei pentru prefinantarea si/sau cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana, in conditiile prevazute in documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in cuantum de 33.400.000 lei pentru prefinantarea si/sau cofinantarea proiectelor, derulate de catre Judetul Satu Mare, care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea EuropeanaPotrivit prevederilor Hotararii Consiliului Judetean Satu Mare nr. 71/2012, astfel cum a fost modificata prin hotararile Consiliului Judetean Satu Mare nr. 207/2012 si 95/2013, vor fi prefinantate si/sau cofinantate din linia de finantare ce va fi contractata in urma derularii prezentei proceduri, urmatoarele proiecte, derulate de catre Judetul Satu Mare, care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana: Nr.crt. Denumire proiectValoaremii lei
1. Pe doua roti intre Turulung si Magosliget, HURO/1101/015Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-201310.200
2. Restabilirea conexiunii rutiere dintre Sanislau (RO) si Omboly (HU)HURO/0802/135_AFProgramul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-201322.000
3. Poartade Est- dezvoltarea infrastructurii de transport rutier intrelocalalitatile Garbolc si Bercu, HURO/0802/033-AFProgramul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-20131.200Total proiecte finantate in cadrul Programului de CooperareTransfrontaliera 2007-201333.400Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este de 15.050.825 lei, respectiv 3.481.972, 31 euro (curs inforeuro din luna mai 2013 - 1 euro = 4, 3225 lei).
Valoarea estimata fara TVA: 15, 050, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 180 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.c) Garantia de participare se constituie conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; modelul orientativ pentru instrumentul de garantare este cuprins in Formularul nr. 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; modelul orientativ poate fi modificat tinand cont de prevederile legale in vigoare;? virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378; dovada viramentului bancar va purta obligatoriu viza bancii;? depunere de numerar la casieria Judetului Satu Mare.Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.d) Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare: ? suma integrala, in situatiile prevazute la art. 87 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? suma de 9.065, 08 lei, calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, pe baza algoritmului de calcul prevazut la art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatiile prevazute la art. 278^1 alin. (1) si (2) si (5) din acelasi act normativ. a) Cuantumul garantiei de buna executie: 2 % din pretul contractului, fara T.V.A (pretul din oferta financiara).b) Garantia de buna executie se constituie, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data la care ofertantul declarat castigatorva lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil a Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului, la care se adauga o perioada de 45 de zile; modelul orientativ pentru instrumentul de garantare este cuprins in Formularul nr. 14 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; modelul orientativ poate fi modificat tinand cont de prevederile legale in vigoare;c) Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei in conditiile art.91 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Bugetului local al Judetului Satu Mare (conform art. 62 alin. (1) din Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si fonduri externe nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate, altele decat cele intocmite/emise de ofertant, se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Toate formularele si documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).
In principiu, toate formularele si documentele intocmite/emise de catre ofertant, precum si copiile certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul vor fi semnate de reprezentantul legal al ofertantului (anterior semnaturii, se va mentiona citet numele si prenumele) si vor fi stampilate. In aceasta situatie printre documentele care insotesc oferta se va depune o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe documentul din care reiese ca persoana care a semnat oferta are calitatea de reprezentant legal.Prin exceptie, in cazul in care formularele, documentele si copiile la care am facut referire anterior vor fi semnate de o alta persoana decat reprezentantul legal, ofertantul va anexa o imputernicire emisa de catre persoana/organul competent din care sa reiasa ca persoana semnatara a documentelor este imputernicita sa angajeze ofertantul.
1.)Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul va depune:
- declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura completata conform Formularului nr. 6 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
De asemenea, in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, alaturi de Declaratiie privind calitatea de participant la procedura, vor fi prezentate si urmatoarele documente: - acordul de asociere completat conform Formularului nr.7 (la acest formular se vor putea aduce completari) semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- scrisorile de imputernicire pentru liderul asocierii semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.2.) Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)
Ofertantul va depune:
- declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.8 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul va depune:
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului nr.9 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 lit. a, c¹ si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ofertantul va depune:
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat conform Formularului nr. 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.5.) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va depune:
- declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 11din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.NOTA: Intemeiul prevederilor art. 69^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Riedl Rudolf, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Bran Ioana, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pinter Jozsef, Riscau Gheorghe, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Viman Ioan Vasile, Veres Istvan, Csehi Arpad Szabolcs, Lochli Terezia Tünder, Petric Octavian, Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Dragos Mihaela Alina, Vaida Éva Emese, Onci Sergiu Marcel, Chis Floarea. Persoane juridice/fizice romane:
Vor depune:
a) Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
b) Declaratie pe propria raspundere in care ofertantul va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine:
Vor depune:
a) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
b) Declaratie pe propria raspundere in care vor mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2013 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor, care au prezentat acelasi pret, li se va solicita transmiterea unei noi Propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.b) Filialele cu personalitate juridica, au dreptul de a participa la procedura de atribuire in nume propriu.Sucursalele pot participa la procedura de atribuire, numai in numele societatii ? mama si in baza unei imputerniciri emisa de societatea ? mama.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform prevederilor art.256^2 alin. (1) lit.a) din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie, nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer