Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Acordare de Credit si Refinantare linie existenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 145130/23.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Municipala RAM Buzau
Adresa postala: Str.Unirii, Bl.13AB Sediul Incalzire, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Cameluta, Tel. +40 238718014, In atentia: Ilie Cameluta, Email: [email protected], Fax: +40 238725393, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Acordare de Creditsi Refinantare linie existenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: In conturile autoritatii contractante
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste contractarea a unei linii de credit in valoare de 3.500.000 lei prin (refinantarea unei linii de credit deja existenta de 1.500.000 lei si angajarea unei linii de credit tip revolving pentru capital de lucru de 2.000.000 lei)incheierea unui contract pe o perioada de 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatiunea de refinantare vizeaza rambursarea liniei de credit existente la o banca comerciala, deasemenea se doreste angajarea unei linii de credit tip revolving pentru capital de lucru in valoare de 2.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 446, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 4462, 50 lei. Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire cf art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii;virament bancar in cont banca BRD -RO 04BRDE100SV01845401000 Sucursala Buzau;alte modalitati de plata.Dovada constituirii garantiei de participare, va trebui ca aceasta sa fie prezentata in afara plicului cu oferta depusa la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti ofertantii participanti. Autoritatea va restitui garantia de participare cf art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare va fi retinuta in conformitate cu art. 87 din HG nr. 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 4226, 25 lei.Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora.Pentru garantia de participare depusa in euro se va lua cursul de referinta al BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor. Va fi constituita in cuantum de 1% din valoarea contractului fara TVA, conform art.90 din HG 925/2006, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, scrisoare de garantie bancara , fila CEC sau retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale(cont banca BRD - RO 04BRDE100SV01845401000).Instrumentele de garantare trebuie emise in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta - Formular nr.2
-Certificat de participare cu oferta independenta - Formular nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3A-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta- Formular nr.5
-Director - Tacea Constantin-Contabil Sef - Onel Florica - membru in comisia de evaluare-Control Financiar Preventiv - Cucu Octavian Costel- membru in comisia de evaluare
-Birou Juridic - Matei Valentin, Ichim Laura-Sef Financiar - Dimciu Beatrice - membru de rezerva in comisia de evaluare-Achizitii Publice - Ilie Cameluta -presedinte fara drept de vot in comisia de evaluare- Consiliul de Administratie RAM Buzau: -presedinte- Gegea Ion-membrii -Tacea Constantin, Draghici Mariana, Moldoveanu Adriana, Iancu Angela -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului)trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Se va prezenta copie semnata si stampilata?conform cu originalul?-?Autorizatie de functionare? conform OUG 99/2006 -copie semnata si stampilata?conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2012 sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului.
Modalitatea de indeplinire
- in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Grad de acceptare in garantie
30%
Descriere: Valoarea bunurilor propuse drept garantie
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
147/10.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 11:00
Locul: Sala de Sedinta RAM Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor avand imputernicire in original si document de indentitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar de agenti economici preconizat (conform art.116 din OUG 34/2006): 3. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/invitati sa participe la etapa de negociere. Este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. - Factor de evaluare suplimentar pentru departajare in caz de egalitate- ??Comisionul practicat pentru platile curente la 1000 de lei unitati monetare??- Se va atribui operatorului economic care practica procentul cel mai mic. Negocierea se va desfasura conform prevederilor din art.110-121 OUG 34/2006 si art.53-56 din HG 925/2006. In etapa I se vor califica ofertantii conform cerintelor din fisa de date, iar in cea de-a II-a etapa se va derula negocierea propriu zisa cu fiecare ofertant in parte si de comun acord la data stabilita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RAM Buzau
Adresa postala: Str. Unirii, Bl.13AB Sediul Incalzire, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120020, Romania, Tel. +40 238401404, Email: [email protected], Fax: +40 238725393
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer