Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit


Anunt de participare numarul 144987/17.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel. +40 254541221, Email: [email protected], Fax: +40 254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local.
Pentru Lotul I - Obiectul contractului este: Credit bancar cu maturitate de 10 ani si valoare 2.000.000 lei
Pentru Lotul II - Obiectul contractului este: Credit bancar cu maturitate de 10 ani si valoare 13.000.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de acordare credite in valoare de maxim 15.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local.
Pentru Lotul I - Obiectul contractului este: Credit bancar cu maturitate de 10 ani si valoare 2.000.000 lei
Pentru Lotul II - Obiectul contractului este: Credit bancar cu maturitate de 10 ani si valoare 13.000.000 lei
Valoare estimata pentru Lot 1 - 1.094.572, 37 lei
Valoare estimata pentru Lot 2 - 7.110.825, 89 lei
Valoare totala estimata :8.205.398, 26 lei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 205, 398.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 :4875 leiLot 2 :8272 leiEchivalenta pentru garantiile de participare depuse in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu trei zile.(1)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pe o per. de 150 zile de la termenul limita de primire(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante este RO12TREZ3685004XXX000018 deschis la Trezoreria Petrosani, Cod fiscal 4468943, Cf. art.278^1. In masura in acare CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contr.suma de: Lot 1 :4874, 57 leiLot 2 :8271, 08 le Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de: Lotul 1 - 6 luni;Lotul 2 - 36luni;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, venituri proprii conform art. 62, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 2; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 3; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Anexa 4; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 5; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, de tertul/tertii sustinatori, daca este cazul si de subcontractanti, daca este cazul.Persoanele ce detinfunctii de deciziein cadrul autoritatii contractante sunt: Persoanele ce detinfunctii de deciziein cadrul autoritatii contractante, potrivit art.33 1 alin.(4) din OUG nr.34/2006, sunt: Iacob-Ridzi Florin-Tiberiu, Nita Dorina Veronica, Negoe Adrian, Popescu Marian, Popa Emilia, Avramescu Sorin, Butulescu Valeriu, Cornea Claudiu Lucian, Dragoescu Petre, Grigoriu Lavinia Elena, Ilias Nicolae, Lautaru Alexandru, Lupu Constantin, Marza Florin, Muntean Lucica-Dina, Nicolae Florin, Pop Tiberiu Emeric, Postolache Costel, Rus Ioan, Simota Alin, Sipetan Leodor-Marcel, Stepan Nicu-Daniel, Toma Ion, Dragos Paulina, Velici Delia, Danciu Florica-Maria, Terteci-Popescu Georgeta-Carmen, Curelea Mihaela, Cosoveanu Liliana, Contea Daniela
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Persoane juridice /fizice romane:
7.Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului emis in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.8.Autorizatie de functionare de la BNR ? baza legala pentru emiterea autorizatiei este Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.99/2006 aprobata prin Legea nr. 227/200, art.10 si art.18. Documentul se prezinta in oricare din formele: copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.
- Persoane juridice /fizice straine :
9.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, daca este cazul. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.
10.Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.
11.Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12.Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu:
-1.100.000, 00 lei ? pentru Lotul 1
-7.200.000, 00 lei ? pentru Lotul 2
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat suma valorilor minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Anexa 6 ? Informatii generaleCursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte este: 2010, 1 euro = 4, 2099 lei2011, 1 euro = 4, 2379 lei2012, 1 euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
13.Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Se trec principalele servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
14.Declaratie pe propria raspundere privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Anexa 7Prezentare Anexa 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc CRITERIILE DE CALIFICARE vor fi selectati/preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10552
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2013 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Municipiul Petrosani isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului (unul sau ambele loturi) fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.Criteriul de atribuie "pretul cel mai scazut" se aplica la costul total al finan?arii care se va calcula prin metoda Ratei interne de rentabilitate (RIR). Pentru calcularea RIR se vor lua in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea si se va considera rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului bancar, egala cu valoarea ROBOR3M comunicata pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ipotezele in care va fi facuta evaluarea RIR vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante. Ipotezele sunt prezentate detaliat in Documentatia descriptiva.Ipotezele in care va fi facuta evaluarea preturilor ofertelor vor fi asumate unitar si egal pentru toate ofertele, conform cu prevederile documentatiei de atribuire si cu caracteristicile ofertelor depuse de catre bancile participante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza CNSC in temen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile art. 256 2 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de management al proiectelor cu finantare internationala si achizitii publice
Adresa postala: strada 1 decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel. +40 254541221, Fax: +40 254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 18:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer