Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit bancar in valoare de 2.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2 - Do


Anunt de participare numarul 141567/23.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul local al orasului Zlatna
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Ponoran, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit bancar in valoare de 2.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2 - Domeniul major de interventie 2.1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Orasului Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei, pentru asigurarea cash flow, in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare? finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 2 - Domeniul major de interventie 2.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit in valoare de 2.000.000 lei, pe o perioada de 84 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Cuantumul garantiei de participare este de 27.000 lei. 3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 5.Date pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar cu Ordin de Plata: cont RO55TREZ0105006XXX000194, deschis la Trezoreria Zlatna, cod fiscal 4331031, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. 6.In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic ofertant, daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata). 7. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art. 88 (actualizata). 8. Cuantumul acestei garantii poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de Intreprindere Mica si Mijlocie potrivit prevederilor legale in vigoare.9.Echivalenta in lei a garantiilor de participare constituite in alta valuta se va face la cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - insotita de: a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 3 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 4 Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. 5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 ? Formular 5. Persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Ponoran Silviu - primar; Clonta Nicolae ? viceprimar; Zavragiu Adina - secretar; Todorescu Aurel - jurist; Morogan Rodica - Sef Birou Dezvoltare - Investitii; Tibea Eugenia ? Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe; Crisan Aurel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Oltean Aurel ? inspector Birou Dezvoltare - Investitii; Dani Crinela ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Vlad Ana ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Nistor Ionel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Corpade Dragos - Inspector Buget, Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si e-mail-urile de contact valabile, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Se va declara cifra globala de afaceri atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR la data de 31 decembrie a fiecarui an. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat EURO sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR la data de 31 decembrie a fiecarui an. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor servicii de acordare de credit in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total exprimat in lei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 1 zi.Pentru a putea participa la licitatiile electronice, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN SEAP, IN CAZ CONTRAR, conform art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 actualizata, OFERTA DEPUSA in cadrul acestei proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Informatii suplimentare pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S221-364497din16.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Oras Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care participa la deschiderea ofertelor, trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa Cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut), clasate pe primul loc si dupa organizarea rundei de licitatie electronica, acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis in termen de 24 de ore de la solicitarea autoritatii contractante. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica locala, Juridic, Registru Agricol, Administrativ
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer