Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit de pana la 25.000.000 RON pentru o perioada de maxim 10 de ani, in vederea asigurarii finantarii proiectelor de investitii cu finantare europeane, conform HCL nr. 106 / 30.03.2012


Anunt de participare numarul 135369/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. +40 0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE LOCALA
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit de pana la 25.000.000 RON pentru o perioada de maxim 10 de ani, in vederea asigurarii finantarii proiectelor de investitii cu finantare europeane, conform HCL nr. 106 / 30.03.2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea de catre Municipiul Piatra Neamt, a unui credit in valoare de pana la 25.000.000 RON - conform documentatiei descriptive anexate prezentei - pentru asigurarea finantarii proiectelor cu finantare europeana, conform HCL nr. 106din 30.03.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea de catre Municipiul Piatra Neamt, a unui credit in valoare de pana la 25.000.000 RON - conform documentatiei descriptive anexate prezentei - pentru asigurarea finantarii proiectelor cu finantare europeana, conform HCL nr. 106din 30.03.2012
Valoarea estimata fara TVA: 3, 979, 212RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 39.793 lei, respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara. 2)OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150- Trezoreria P.Neamt, cod fiscal 2612790 3) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);IMM - conform Legii nr.346/2004. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare 0, 6%din pret contract fara TVA.Constituire: 1)Instrument de garantare-prezentat in max5 zile de la semnarea contractului, original, irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari care sa prevada executarea neconditionata a platii, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei sale privind culpa persoanei garantate.2)Retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, in contul deschis de contractant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii contractante, suma depusa initial fiind min 0, 5%din pretul contractului.Dovada in original a depunerii se va prezenta in max 10 zile de la semnarea contractului.Beneficiarul poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe durata contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul neindeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate, anterior notificandu-l si precizand obligatiile nerespectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)
Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Persoane cu functii de decizie sunt : Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, Secretar municipiu - Vasile Visan, Director economic ? Dorina Staicu; Comisia de evaluare : Morosan Cristina ? presedinte, Boengiu Elena, Staicu Dorina, Ghica Mariana, Varganici Simona ? membri, Buliga Carmen si Lemnaru Petru ? membri de rezerva) Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Prezentare Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, tradusa in limba romana.
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Codul CAEN al activitatii de baza mentionat in Certificatul constatatortrebuie sa permita prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului pentru care se deruleaza prezenta procedura de achizitie
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? conform art. 9 din Ordinul 509/2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestaride serviciisimilare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat in ultimii 3 ani minim un contract de servicii de acordare credit;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateCandidatul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de candidati de catre comisia de negociere nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a candidatului sub acest aspect.Pe parcursul derularii procedurii se vor realiza urmatoarele activitati: - Selectia candidatilor;
- Derularea rundelor de negocieri succesive;
- Analiza si selectia pe baza ofertei finale;
-Semnarea contractului dupa obtinerea avizului favorabil de la Comiaia de Autorizare a Imprumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finanatelor Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A UNUI ACT CONSIDERAT NELEGAL - Codul de Procedura Civila -art.286/OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul P. Neamt - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.6- 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. +40 233218991, Fax: +40 0233215374, Adresa internet (URL): www.primariapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer