Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit in valoare de 3,000,000 Eur, pe o perioada de 10 ani, pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii de interes local


Anunt de participare numarul 134670/10.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIMANU
Adresa postala: str. Castanului, 32, Localitatea: Limanu, Cod postal: 907160, Romania, Punct(e) de contact: Urdea Nicolae Iustin, Tel. +40 241858204, Email: [email protected], Fax: +40 241858201, Adresa internet (URL): www.primarialimanu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit in valoare de 3, 000, 000 Eur, pe o perioada de 10 ani, pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Limanu
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare de credit in valoare de 3, 000, 000 Euro, echivalent in lei, in sistem revolving, pe o perioada de 10 ani, pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de servicii pentru acordarea unui credit in valoare de 3.000.000 Euro , echivalent in lei, pentru finantarea unorinvestitii de interes local.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 171, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. GP se const in conf.cu preved.art.86 din HG925/2006 prin virament bancar in contul RO88TREZ2335006XXX000033, deschis la Trez Mangalia, cod fiscal4671688 sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare prezentat in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, conform art. 86 alin. (3)lit. b) din HG 925/2006 cu modific. si complet ulterioare. Oferetele care nu sunt insotite de dovada constiturii GP in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv suma de 8.477, 11 lei Grantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011Restituirea garantiei de buna executie cf art. 92 alin. 2 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6, din Sectiunea - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7, din Sectiunea - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul -sindic; c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii cerintelor de calificare si selectie Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 8, din Sectiunea - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documente care demonstreaza neancadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006 - Prezentare Declaratie de neancadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formularului 16, din Sectiunea IV-Formulare.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de sustinatorul tert , daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Nota : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art 69 ^1 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dl Nicolae Iustin URDEA ? Primar Dl Ionut HUHULEA ? Responsabil Achizitii Publice Se vor prezenta urmatoarele: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator . Documentul va fi prezentat in in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. 2. Autorizatie eliberata de Banca Nationala a Romaniei care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Pentru persoane juridice straine: Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.2.Autorizatia de functionare emisa de autoritatea competenta din statul membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei 3. In cazul in care legislatia romaneasca impune anumite autorizari din partea Bancii Nationale a Romaniei pentru functionarea institutiei bancare straine, se vor prezenta in copie aceste autorizari, conform legislatiei romanesti.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, in copie, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriSolicitat X
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani
Recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Limanu, str. Castanului, nr. 32 , Localitatea: Limanu , jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf. art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Limanu - Jurist
Adresa postala: str. Castanului, nr. 32, Localitatea: Limanu, Cod postal: 907160, Romania, Tel. +40 241858204, Fax: +40 241858201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer