Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
Anunt de participare numarul 127923/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Calinesti (Primaria Comunei Calinesti)
Adresa postala: Com. Calinesti sat Gorganu, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 117195, Romania, Punct(e) de contact: Sidonia Bercu, Tel. 0248651893, Email: [email protected], Fax: 0248651893, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Calinesti, Jud.Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 1.250.000 lei pentru o perioada de 10 ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE CREDIT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 418, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, in limita prevazuta de lege pentru gradul de indatorare ce nu trebuie sa depaseasca 30% din venituri. Se va obtine avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art.181; Certificate constatatoare privind taxa impozitelor; Certificat consatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizare de functionare; Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 2 ani(2009; 2010);Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani (2009; 2010);Informatii privindsituatia economico-financiara; Informatii generale; Experienta similara constand in Recomandari si Contracte in valoare de 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani;Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere; Declaratie privind efectivele medii de personal pe ultimii 3 ani;Informatii privind subcontractantii; Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Experienta similara constand in Recomandari si Contracte in valoare de 1.000.000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 14:00
Locul: Primaria Calinesti, Comuna Calinesti, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autoritate contractanta - comisie de evaluare; reprezentanti ofertanti; reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTIINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE, COMFORM OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Primaria Calinesti, Com.Calinesti, Jud. Arges, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 117195, Romania, Tel. 0248651893, Email: [email protected], Fax: 0248.651.893
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 13:58