Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT IN VEDEREA ASIGURARII FINANTARII INVESTITIEI "REABILITARE DE EXTINDERE CAMIN CULTURAL SAT SERBANESTI, COMUNA ROCIU"


Anunt de participare numarul 129579/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAROCIU (PRIMARIAROCIU)
Adresa postala:  SAT ROCIU, Localitatea:  Rociu, Cod postal:  117625, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIAROCIU, Tel. 0248/688115, In atentia:  BALASOIU AUREL, Email:  [email protected], Fax:  0248/688115, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT IN VEDEREA ASIGURARII FINANTARII INVESTITIEI "REABILITARE DE EXTINDERE CAMIN CULTURAL SAT SERBANESTI, COMUNA ROCIU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA ROCIU, JUDETUL ARGES
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE CATRE COMUNA ROCIU PENTRU FINANTAREA UNUI OBIECTIV DE INVESTITII. VALOAREA CONTRACTULUI ESTE DE 500.000LEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CREDIT IN SUMA DE 500.000LEI
Valoarea estimata fara TVA: 166, 106RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 3322LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE -5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE VA FACE DIN BUGETUL LOCAL. CREDITUL VA FI RAMBURSAT IN RATE LUNARE EGALE. RATELE VOR FI ACHITATE IN ULTIMA ZI LUZRATOARE DIN LUNA PTR CARE SE EFECTUEAZA PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONTRACTUL SE VA SEMNA DUPA OBTINEREA AVIZULUI FAVORABIL AL COMISIEI DE AUTORIZARE A IMPRUMUTURILOR LOCALE, LA DATA COMUNICATA DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 SI 181; DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; DECLARATIE PRIVIND PARTICIPAREA LA PROCEDURA IN CONCORDANYA CU REGULILE DE CONCURENTA; CERTIFICAT CAZIER FISCAL, CERTIFICAT FISCAL; CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE EMIS DE O.N.R.C.; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C.; AUTORIZATE FUNCTIONARE EMISA DE B.N.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURILE CONTABILE DE LA FINELE ANILOR 2008, 2009 SI 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI MAI MARE SAU EGALA CU250.000LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI SER SERVICII DE ACORDARE DE CREDITE DIN ULTIMII 3 ANI: 2008, 2009 SI 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE VA PREZENTA MINIM 1CONTRACT ? MAXIM 3 CONTRACTE DE SERVICII SIMILARE CU O VALOARE CUMULATA MAI MARE SAU EGALA CU 160000LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
NU SE LIMITEAZA PARTICIPAREA LA ETAPA A DOUA
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer