Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii


Anunt de participare numarul 141912/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Concesiuni, Tel. +40 262211001, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 262212171, Adresa internet (URL): www.baiamare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter, Tel. +40 262211001, In atentia: Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare, Judetul Maramures, Regiunea Nord-Vest, Romania
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita oferta pentru contractarea unui credit in valoare de pana la 100.000.000 lei in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru servicii de acordare a unui credit de pana la 100000000 lei cu o perioada de maturitate de 15 ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii
Valoarea estimata fara TVA: 75, 591, 509.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 755915 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate depune si in valuta. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este ... (10 zile inante de data limita de depunere a ofertelor).Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 12095, 91lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ? conform art. 62 alin. (1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va realiza cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin Legea nr. 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1.Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1;
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1.2. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2.
Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate care sa ateste ca acesta nu are datorii la bugetul general consolidat (potrivit art. 2 pct. 7 si pct. 38 corob. cu art. 1 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 ?buget general consolidate? ? ansamblul bugetelor, componente ale sistemului bugetar, agregate si consolidate pentru a forma un intreg - bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetelor fondurilor speciale, bugetului trezoreriei statului, bugetelor institutiilor publice autonome, bugetelor institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, dupa caz, bugetelor institutiilor publice finantate integral din venituri proprii, bugetului fondurilor provenite din credite externe contractate sau garantate de stat si ale caror rambursare, dobanzi si alte costuri se asigura din fonduri publice, bugetului fondurilor externe nerambursabile si bugetele locale):
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social (ANAF/Directii subordonate), care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, bugetului fondurilor provenite din credite externe contractate sau garantate de stat si ale caror rambursare, dobanzi si alte costuri se asigura din fonduri publice, bugetului fondurilor externe nerambursabile);
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (emis de Unitatea administrativ teritoriala) care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (la bugetul local).Precizari:
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate;
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3.Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Dumitru Matei ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli;
- Aurica Todoran ? Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala;
- Radu Bolchis - Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Ramona Bodzer ? Sef Serviciu Achizitii Publice.- Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Campan Mihaela, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3
- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota:
- Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Acesta va depune toate documentele echivalente in baza principiului recunoasterii reciproce.2. Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei sau o alta autoritate competenta similara.Nota:
- Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a executacontractul si de a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.
Media CA globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa aiba o valoare de min 151.183.018, 12 lei. Ofertantul va depune orice document prin care sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte. Formularul nr. 5. In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul 5. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la CA trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, semnat de persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documentele solicitate.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat deBNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare, in max doua certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul privat/beneficiar a caror valoare cumulata a fost de min 75.591.509, 06 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va depune Formularul nr. 6 -?Declararatie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani?. Ofertantul va depune o Fisa privind experienta similara ? Formularul nr. 7 pt contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara.
Ofertantul va depune certificate/ documente emise (recomandari, etc.) contrasemnate de beneficiarii serviciilor prestate. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Cerinta nr. 2.
In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Ofertantul va depune Formularul nr. 10.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documentele solicitate.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului, stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.Se vor prezenta documentele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
In ordinea descres a mediei CA prezentata in Formular 5. Daca nr cand care indepl crit de presel este mai mic de 3 aut contr poate opta pt una din cele 2 var prev deart117alin(2) din OUG 34/2006
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4 / 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Baia Mare, str. Ghe. Sincai nr. 37, Sala de sedinte - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Preselectarea numarului de candidati se va face in ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri prezentata in formularul ?Fisa de informatii generale ? Formular 5?.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat 3 (trei) autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru una dintre cele doua variante prevazute deart. 117alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.Criteriul de atribuire este: Cel mai mic pret.Prin ?cel mai mic pret? se intelege oferta cu cel mai mic cost al creditului, rezultat in urma negocierilor finale.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte cu preturi egale, departajarea acestora se va face prin reofertarea pretului in plic inchis.Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu privire la contractarea acestei finantari rambursabile, potrivit prevederilor H.G. nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, modificata si completata prin H.G. nr.145/13.02.2008.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de autorizare a finantarilor rambursabile locale, contractul de credit incheiat cu ofertantul care va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv chiar din momentul incheierii acestuia, cu toate consecintele juridice care decurg din aceasta situatie.Contractul de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica.Incheierea contractului se va realiza cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin Legea nr. 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul prevazut la art. 256^2 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonan?ei, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262211001, Fax: +40 262212171, Adresa internet (URL): www.baiamare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer