Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit in vederea finantarii unor investitii publice de interes local


Anunt de participare numarul 120127/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Adresa postala:  Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Localitatea:  Macin, Cod postal:  825300, Romania, Punct(e) de contact:  Marian Jalea, Tel. 0240571354, Email:  [email protected], Fax:  0240571102, Adresa internet (URL):  www.primariaorasuluimacin.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit in vederea finantarii unor investitii publice de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Oras Macin, str. Florilor, nr. 1, cod postal: 825300, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin organizarea prezentei proceduri de achizitie publica se urmareste contractarea unui credit in valoare de 3.200.000, 00 lei, cu o perioada de rambursare de 20 de ani, necesar pentru cofinantareaproiectului : Sistem Integrat de Reabilitare a Sistemelor de apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de ape uzate, oras Macin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut de 3.200.000, 00 lei pe o perioada de 20 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 580, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 50000 lei, respectiv 25000 lei pentru IMM-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.12 A
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta 34/2006Formular nr.12 B
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 12 C
4.Cazier judiciar sau certificat echivalent pentru operatorii din afara Romaniei;
5. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , catre Bugetul general consolodat de stat, eliberat de D.G.F.P., din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii la Bugetul general consolidat, certificat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.6. Copie dupa Certificatul de Inregistrare;
7. Copie dupa Actul Constitutiv8. Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului
9.Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul).
Nota:
Operatorii economici pot prezenta ptr. Documentele solicitate in original/copie legalizata si copii lizibile semnate si stampilate ptr. ?conformitate cu originalul?.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pentru anii2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente;
2. Declaratie financiara conform Formular C15 din sectiunea IVcare trebuie completat de operatorul economic;
3. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii general (Formular B 2 din sectiunea IV trebuie completat de candidat/ofertant)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 sa fie de minim 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1). Experienta similara :
a.Ofertantul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12 E
Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
b.Fisa/fise de informatii privind experienta similara ( Formular B3 )care se vor intocmi pentru pentru cele mai importante prestari de servicii dinLista principalelor prestari de servicii efectuatein ultimii 3 ani.
c.Informatii referitoare la personalul angajat in contract ? Formular nr. 12 I din sectiunea IV trebuie completat de candidat/ofertant, insotita de CV-urile persoanelor ce participa la indeplinirea contractului;
d.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conditiile Legii nr.58/1998 privind activitatea bancara, republicata;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va elabora documentatiile in conformitate cu standardele si normativele aflate in vigoare la data elaborarii acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5542 din 18.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2011 10:30
Locul: Primaria orasului Macin, str. Florilor, nr.1, cod postal: 825300, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si imputernicitii ofertantilor care au depus oferte in conditiile mentionate in documentatia de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata la adresa www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Macin
Adresa postala:  Oras Macin, str. Florilor, nr.1, cod postal: 825300, judetul Tulcea, Localitatea:  Macin, Cod postal:  825300, Romania, Tel. 0240571354, Email:  [email protected], Fax:  0240571102, Adresa internet (URL):  www.primariaorasuluimacin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer