Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit pe o perioada de maturitate de 10 ani, in valoare de 20 milioane de lei, pentru obiectivul de investitii:?Reabilitare, modernizare sistem rutier pe drumurile judetene?.


Anunt de participare numarul 138387/25.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii Urbanism si Amenajare Teritoriu, Tel. +40 0268/410777/148, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: +40 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit pe o perioada de maturitate de 10 ani, in valoare de 20 milioane de lei, pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitare, modernizare sistem rutier pe drumurile judetene?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare de credit pe o perioada de maturitate de 10 ani, in valoare de 20 milioane de lei, pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitare, modernizare sistem rutier pe drumurile judetene?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit pe o perioada de maturitate de 10 ani, in valoare de 20 milioane de lei, pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitare, modernizare sistem rutier pe drumurile judetene?
Valoarea estimata fara TVA: 11, 446, 027RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
150.000 leiGarantia de participare se va constitui in cadrul etapei a doua a negocierii. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zilede la data limita de depunere a ofertei tehnice si financiare.In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament in contul RO33TREZ1315006XXX000169 ? TrezoreriaBrasov, CF 4384150, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantieide participare prin virament bancar se va specifica in adresa de inaintare a candidaturii perioada de valabilitate a acesteia a garantiei astfelconstituite. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prev. la art. 87 din HG925/2006, iar in masurain care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, inconformitate cu prevederile art.278^1. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva decizieiConsiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de ladata pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile 5% din valoarea contractului fara T.V.A.(din valoarea maxima posibil a fi cheltuita de autoritatea contractanta in conf.cu marja fixa ofertata prin contract).Se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive conf.- art.90 alin 3 din HG 925/2066. Restituirea garantiei de buna executie se va face conf.art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiteriiunei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - formular nr.2 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - - formular nr.3 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul).Tertii sustinatori vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 -lit.a, c1 si d - formular nr.33 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.17 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.18 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte C.J.Bv.: Aristotel Cancescu; Dir.Executiv Economic: Aurelia Popescu; Dir.Executiv D.A.P.L. : Claudia Craciun ; Arhitect Sef : Mihai Sarbu ; Dir.Executiv D.I.U.A.T. : Emil Cirica: Secretar : Maria Dumbraveanu ; Presedinte comisie: Cirica Emil;membrii comisie: Craciun Claudia, Mone Mariana, Sandor Ildiko, Bortes Didona, Iordan Emilia, Boboc Daniela, Lista consilieri judeteni: Cancescu Aristotel Adrian ? Pre?edinte, Chiriac Viorel ? vicepre?edinte, Pascu Mihai Lucian ? vicepre?edinte, Ambrus Carol, Braga HoratiuFlorentin, Caju Mariana, Coman Claudiu, Cornea Gheorghe Claudiu, Craciun DragosRomulus, Crizbasan Emanoil ? Dorin, Danu AurelianLeonard, DrotleffDieter, Enache Paul, Fliundra Ionel, Gabor AlexandruAdrian, Grapa Sebastian, Lupu Stefan Ovidiu, Kovacs Attila, Manea Ion, Mares Ioan, Matei Gavril, Noaghea NeluPetre, Ochi Ion, Oltean Vasile, Olteanu Luminita Nicoleta, Paler Ioan Miron, Popa Mihai Valentin, Sarafinceanu Buibas Gheorghe, Szakal Andras Zsolt, Sandru Razvan ? Ovidiu, Soneriu Valentin ? Olimpiu, Ungureanu Vasile, Vestea Mihail, Zavarache Constantin, Wittstock Eberhard- Wolfgang.
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.4 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati.
Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
2. - Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de creditPentru persoane fizice/juridice straine
- un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original sau copie legalizata.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media globala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare", beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati/preselectati toti candidatii care au depus candidaturi conforme cu cerintele Documentatiei descriptive.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Brasov, B-dul Eroilor nr.5, cam.117.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a candidaturilor/ofertelor si reprezentantii imputerniciti din partea candidatului/ofertantului de a participa la deschiderea candidaturilor/ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.J.Brasov-D.A.D.P.L.
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 0268410777, Fax: +40 0268475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer