Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA"


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.478.522 RON

Castigatorul Licitatiei: CARPATICA ASIG S.A.
Anunt de atribuire numarul 57511/06.11.2008
Informatii anunt de participare asociat 46990
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEACA (PRIMARIA COMUNEI GEACA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.183, Localitatea: Geaca, Cod postal: 407300, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Miron, Tel.0264-287406, Email: [email protected], Fax: 0264-287401, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local Geaca
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA", apartinatoarecomunei Geaca, judetul Cluj, proiect finantat prin Program SAPARD masura 2.1, creditul financiar constituind etapa primara de finantare derulata prin si cu fonduri SAPARD
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 478, 522.38RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Dobanda pe toata durata creditului
80%
Descriere:
2.
Comisioane de rambursare anticipata a imprumutului, estimat ca procent din val. creditului
10%
Descriere:
3.
Comision total mai putin cel de rambursare anticipata, generat de acordarea imprumutului, estimat ca procent din valoarea creditului contractat
5%
Descriere:
4.
Perioada de gratie
5%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 68/1518 Denumirea: Contract de credit
V.1) Data atribuirii contractului 9/17/2008
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CARPATICA ASIG S.A.
Adresa postala: Str.Autogarii, Nr.1, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550135, Romania, Tel.0269/205202, Email: [email protected], Fax: 0269//211.040, Adresa internet (URL): www.carpaticaasig.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1478522.38 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD, Masura 3.21
VI.2) Alte informatii
Creditul contractat este de 1350000 lei, diferenta de 128522.38 lei reprezinta dobanda, comisioanele si taxe.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264593866
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GEACA
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 183, Jud. Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 407300, Romania, Tel.0264287406, Fax: 0264287401, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer