Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA"


Anunt de participare numarul 57511/04.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEACA (PRIMARIA COMUNEI GEACA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.183, Localitatea: Geaca, Cod postal: 407300, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Miron, Tel.0264-287406, Email: [email protected], Fax: 0264-287401, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local Geaca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA", apartinatoarecomunei Geaca, judetul Cluj, proiect finantat prin Program SAPARD masura 2.1, creditul financiar constituind etapa primara de finantare derulata prin si cu fonduri SAPARD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT PENTRU FINANTAREA LUCRARII DE "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL 30 GEACA-LEGII-PETEA"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la negocierea cu anunt de participare este de 10800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata dobanzilor si comisioanelor este asigurata din Bugetul Local - venituri proprii, terenuri, iar ramb. efectiva a credit. se va face prin fonduri neramb. acordate de agentia SAPARD, conf. mas. 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident); Certificat DGFPCFS (bugetul de stat) - certificat de taxe si impozite locale (bugetul local)
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
- Autorizatie de functionare emisa de BNR, Certificat constatator emis de O.R.C. cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul isi are resedinta. Conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul isi are resedinta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organe competente
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Este urgenta plata ultimei transe la contr. cu ag. SAPARD, aprobat pana la11.08.2008, prelungit term. pt. fn. mas. 2.1 la 30.09.2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
Nu e cazul. Nu limitam numarul de candidati care participa la aceasta procedura.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Dobanda pe toata durata creditului
80%
Descriere:
2.
Comisioane de rambursare anticipata a imprumutului, estimat ca procent din val. creditului
10%
Descriere:
3.
Comision total mai putin cel de rambursare anticipata, generat de acordarea imprumutului, estimat ca procent din valoarea creditului contractat
5%
Descriere:
4.
Perioada de gratie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Consiliului Local Geaca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 12:00
Locul: Consiliul Local al comunei Geaca, Str. Principala, Nr. 183, Jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GEACA
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 183, Jud. Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 407300, Romania, Tel.0264287406, Fax: 0264287401, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer