Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 50.000.000 lei pentru cofinantarea /prefinantarea proiectelor de interes local, finantate din fonduri europene nerambursabile in municipiul Drobeta Turnu Severin?


Anunt de participare numarul 134142/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel. +04 0252/314379, Email: [email protected], Fax: +04 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 50.000.000 lei pentru cofinantarea /prefinantarea proiectelor de interes local, finantate din fonduri europene nerambursabile in municipiul Drobeta Turnu Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: mun drobeta turnu severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 50.000.000 lei pentru cofinantarea /prefinantarea proiectelor de interes local, finantate din fonduri europene nerambursabile in municipiul Drobeta Turnu Severin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 50.000.000 lei pentru cofinantarea /prefinantarea proiectelor de interes local, finantate din fonduri europene nerambursabile in municipiul Drobeta Turnu Severin? conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 395, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
?Cuantumul garantiei de participare este de 65.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.? Modul/Forma de constituire1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. ?Cuantumul de garantie de buna executie a contractului de servicii este de 5 % din pretul contractului, fara TVA.?Modul de constituire a garantiei de buna executie se face conform art. 90 din HG 925/2006.?Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completataIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte Formularul 2.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind datoriile la bugetul consolidat general din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente), insotite de traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formular 3.
Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Formular5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrulPrimariei Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt:
- Primar Constantin Gherghe;
- Viceprimar Nicolae Paponiu;
- Viceprimar Sevastian Mircea Grosu;
- Secretar Iota Rogobete;
- Director executiv Bordea Stelica- Directia AdministratiePublica Locala;
- Director executiv Calianu Elena -Directia Economica;
- Sef Serviciu Investitii Radu Manafu;
- Sef Serviciu Dezvoltare Locala si Managementul Proiectelor Mihaela Cati Vatuiu
-Sef serviciu administratie: Pasat Mirela
-Sef serviciu buget finanteDomnulete Nicoleta-Sef Birou achizitii publice Laura Saman-Sef Birou datorie publica, analize economice si contabilitate proiecte
Nota:
Documentele solicitate in cadrul sectiunii III.2.1.a) vor fi depuse in oricare din formele:
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator emis ORC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte certificatul constatator.Certificatul constatator nu se solicita eventualilor subcontractanti.
In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta certificat constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei -copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straine
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, insotite de traducere autorizata in limba romana.- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 6 - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 6.000.000 lei.
-Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2009 si 2010
-Pentru anul 2011 pentru demonstrarea cifrei de afaceri, operatorii economici vor prezenta informatii si documente disponibile.
- Documentele prezentate vor fi in copie certificata , ,conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul /reprezentantii legali ai ofertantului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cursvalutarmediu - leu/europe anii:
2009-1 euro=4, 2373 lei
2010-1 euro=4, 2099 lei
2011-1 euro= 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 - ?Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara maxim 3 (trei)contracte , cu o valoare cumulata a contractelor de minim 3.000.000 lei fara TVA.
Contractele se vor prezentata in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Cursvalutarmediu - leu/europe anii:
2009-1 euro=4, 2373 lei
2010-1 euro=4, 2099 lei
2011-1 euro= 4, 2379 lei
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Formular nr. 8 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Justificare pentru alegerea negocierii accelerate: Evitarea riscurilor sistarii lucrarilor in curs de executie, finantate din fonduri europene ca urmare a neplatii facturilor aferente lucrarilor executate, cerinte minime impuse de AM din cadrul POR.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
-In ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011); Punctajul maxim de 100 puncte pentru cea mai mare cifra de afaceri;Clasamentul proportional cu cifra de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot depune oferte numai op ec inregistrati in SEAPLa etapa finala de licitatie electr vor participa numai of cu of. admisibile.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.Nr. max de runde 1, licit el incepe la 2 zile lucr de la transm invitatiei, durata unei runde 24 ore.In orice moment, oper. ec.pot vedea poz pe care o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor si a preturilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:00
Locul: sediul primariei municipiului Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor si observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis, contractul fiind atribuit conform criteriului de atribuire ?Pretul cel mai scazut?. Dupa runda de reofertare , se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax, in termen de 24 de ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica , si de asemenea in termen de 48 de ore, formularul de oferta in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul investitii
Adresa postala: str.Maresal Averescu, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel. +04 0252314379, Fax: +04 0252325262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer