Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 10.000.000 lei pentru cofinantarea proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?, finantat din fonduri eu


Anunt de participare numarul 141761/01.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Adresa postala: STR.VICTORIEI, Nr.49, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 248672320, In atentia: GHERGHINA GHERGHINA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 248672717, Adresa internet (URL): http: //www.primariacostestiag.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 10.000.000 lei pentru cofinantarea proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?, finantat din fonduri europene nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Costesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 10.000.000 lei pentru cofinantarea proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?, finantat din fonduri europene nerambursabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit-tip linie de finantare revolving in valoare de 10.000.000 lei pentru cofinantarea proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?, finantat din fonduri europene nerambursabile.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 548, 225.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor(specificata in anuntul de participare).? Modul/Forma de constituire1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare, pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR leu/alta valuta din data de 18.01.2013 Cuantumul de garantie de buna executie a contractului de servicii este de 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie se face conform art. 90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completataIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte Formularul 2.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind datoriile la bugetul consolidat general din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.
- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente), insotite de traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formular 3.
Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei orasului Costesti care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: Primar - BAICEA ION; Viceprimar - DAMIAN HARALAMBIE; Secretar - SOARE MARIOARA; Jurist - STAN VIOREL; Sef Serviciu Buget, contabilitate, ITL - CEAPOTA IOANA; Consilier achizitii publice - GHERGHINA GHERGHINA; Consilier protectia mediului - TELESCU CORINA; Consilieri locali - IRIMIA DANIELA ELISABETA, MIRICA VASILE, NEDELEA FLORIAN, NITA MARIAN, OPREA GH. GABRIEL, RIZEA LUCICA, SANDU FLORIN, STEFAN GH. TUDORICA, STOIAN LEONARD, TELESCU ALEXANDRU, VASILE ION DAN, CONSTANTINESCU EMIL, DUMITRU MIHAI, FLORICEL GHEORGHE, GEANGAVELEA ILIE, ILIE ION.
Nota:
Documentele solicitate in cadrul sectiunii III.2.1.a) vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Certificat constatator emis ORC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte certificatul constatator.Certificatul constatator nu se solicita eventualilor subcontractanti.
In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta certificat constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei -copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
Persoane juridice /fizice straine
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducere autorizata in limba romana.
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;
In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Cifra de afaceri
Formular 6 - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 3.096.000 lei.
- Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic;
- Documentele prezentate vor fi in copie certificata , ,conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul /reprezentantii legali ai ofertantului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 6Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2010-1 euro=4, 2099 lei2011-1 euro= 4, 2379 lei2012-1 euro= 4, 4560 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2
Personal
Formular nr. 8 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Cerinta 1
Experienta similara
Formular 7 - ?Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise de catre beneficiar (maxim 3 contracte) din care sa reiasa prestarea de servicii similare celor care fac obiectul prezentului contract de achizitie publica in valoare de minim 1548000, 00 lei fara TVA.
Documentele se vor prezentata in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
In cazul depunerii unei oferte/candidaturi comune de catre un grup de operatori economici, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 8Completare Formular nr. 7Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2010-1 euro=4, 2099 lei2011-1 euro= 4, 2379 lei2012-1 euro= 4, 4560 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
In ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Punctajul maxim de 100 puncte pentru cea mai mare cifra de afaceri. Clasamentul proportional cu cifra de afaceri.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2013 12:00
Locul: Primaria orasului Costesti, str. Victoriei, nr.49
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Derularea negocierilorNumarul minim de candidati preselectati trebuie sa fie de 3. In cazul in care numarul minim va fi mai mic de 3 autoritatea contractanta va hotari daca reia preocedura de achizitie sau daca continua negocierea numai cu candidatii sau candidatul preselectati/preselectat.Astfel, se vor transmite invitatii de participare la etapa urmatoare a negocierii pentru toti candidatii preselectati unde li se va indica data, locul si alte aspecte supuse negocierii.In cadrul negocierilor se determina toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract . Pe durata negocierilor, autoritatea contractanta va asigura principiul tratamentului egal fata de toti candidatii.Autoritatea contractantanu va dezvalui, fara acordul candidatului in cauza, propunerea de candidatura sau alte informatii confidentiale prezentate de acesta .Autoritatea contractantava derula negocieri inrunde succesive, pe parcursul a doua zile consecutive, pana la identificarea si stabilirea, pe baza criteriilor de atribuire, a celei mai avantajoase propuneri de oferta din punct de vedere economic, asa cum au fost prezentate la capitolul VI ? Criterii de atribuire .Autoritatea contractantava solicita tuturor candidatilor cu care a derulat rundele de negociere sa reconfirme rezultatul negocierilor, prin depunerea unei oferte finale conform notei de negociere.Ofertantul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, cf. art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic ? Primaria orasului Costesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 49, Costesti, jud. Arges, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Tel. +40 248672320, Email: [email protected], Fax: +40 248672717, Adresa internet (URL): www.primariacostestiag.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 22:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer