Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ACORDARE IMPRUMUT IN VALOARE DE 10.000.000 LEI PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL


Anunt de participare numarul 135262/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MOTRU
Adresa postala: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Florin LUTA, Tel. +40 0253410560, In atentia: Ec. Perisoreanu Mircea, Jr. Stroescu Gina, ing. Luta Florian, Email: [email protected], Fax: +40 0253410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biroul Achizitii Publice al Primariei municipiului Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul BFC, Birou Achizitii Publice, Tel. +40 0253410560, In atentia: Ec. Perisoreanu Mircea, Jr. Stroescu Gina, ing. Luta Florian, Email: [email protected], Fax: +40 0253410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul Achizitii Publice al Primariei municipiului Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 0253410560, In atentia: Ec. Perisoreanu Mircea, Jr. Stroescu Gina, ing. Luta Florian, Email: [email protected], Fax: +40 0253410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Secretariatul Primariei municipiului Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 0253410007, In atentia: Comisie de evaluare, Fax: +40 0253410007, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ACORDARE IMPRUMUT IN VALOARE DE 10.000.000 LEI PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Motru, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in contractarea unui imprumut in valoare de 10.000.000 lei destinat sustinerii si cofinantarii unor obiective de investitii de interes local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 10.000.000 lei dupa cum urmeaza:
- O linie de credit in suma de 6.411.000 lei pentru sustinerea si cofinantarea unor obiective de investitii de interes local Lot - 1;
- Un credit de investitii in suma de 3.589.000 lei pentru asigurarea cofinantarii unor obiective de investitii de interes local Lot- 2.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.500 lei pentru lotul 1, respectiv 37.500 lei pentru lotul 2Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui doar de catre candidatii selectati, pana la data limita de depunere a ofertei, precizata in invitatia de participare.Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original, conform formularelor 9.1 si/sau 9.2 prezentate in Capitolul III ? Formulare;b) ordin de plata in contul de garantii al autoritatii contractante ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, se va retine o parte din garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, retinandu-se o parte din garantia de participare. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Garantia de buna executie se va constitui prinurmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform formularelor 10.1 si/sau 10.2din Capitolul IIIReturnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? Formulare
In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.
Tert sustinatorii, in cazul in care exista, vor prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? Formulare
In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.
Tert sustinatorii, in cazul in care exista, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181, lit. a, c indice 1 si d, din OUG 34/2006.
Pentru persoane juridice romane:
Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.
In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.
Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? Formulare
In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? Formulare
Prezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
- ing. HANU DORIN ? primar;
- ec. DOBRICA TUDOR ? viceprimar;
- ec. PERISOREANU MIRCEA ? sef serviciu Contabilitate;
- jr. STROESCU GINA ? sefbirou Achizitii Publice
- ing. LUTA FLORIAN ? inspector Birou Achizitii Publice;
- Ec. BRUJAN CLAUDIU ? inspector Serviciu Buget Finante Contabilitate
- Ec. ALPREDI NICOLETA ? inspector Serviciu Buget Finante Contabilitate
- Ing. ALDULESCU CARMEN ? inspector Serviciu IERUI
- Ing. CODITA ELVIS ? inspector Birou Achizitii Publice Cerinta nr. 1
Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2
Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3
Autorizatia de functionare emisa de BNR pentru persoane fizice/juridice romanePrezentarea copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia emisa de BNR, autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 4
Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de rezidenta pentru persoane fizice/juridice straine.
Se va prezenta copia liziblia a autorizatiei cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale
Cerinta nr. 2
Cifra de afaceri
Pentru lotul 1: Se solicita ca media cifrei de afaceri aferenta ultimilor 3 ani sa fie cel putin 5.000.000 lei;
Pentru lotul 2: Se solicita ca media cifrei de afaceri aferenta ultimilor 3 ani sa fie cel putin 4.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Experienta similara: Ofertantii vor face dovada prestarii i ultimii 3 ani calculati pana la data limita limita de depunere a ofertelor, a cel putin unui contract cu obiect similar, respectiv:
- un contract de credit/imprumut in suma de minim 6.000.000 lei pentru ofertantii care depun ofertepentru lotul 1;
- un contract de credit/imprumut in suma deminim 3.000.000 lei pentru ofertantii care depun oferte pentru lotul 2;
Valorile experientei precizate mai sus pot fi indeplinite si prin cumularea unui numar de maxim 3 contracte.
Data la care se face echivalarea leu/euro pentru experienta similara: Cursul leu ? euro valabil la data incheierii contractului prezentat ca experienta similara.
Cerinta nr. 3
Informatii privind asociatii/subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Primaria municipiului Motru a contractat deja lucrari de investitii publice de interes local, investitii ce sunt finantate de la Bugetul Local si din fonduri europene. Datorita reducerii prefinantarilor de la 30% la 10%, autoritatea contractanta este in imposibilitatea asigurarii sustinerii executiei lucrarilor de investitii pana la rambursarea cheltuielilor de catre autoritatea finantatoare, precum si a contributiei proprii la investitia in curs de executie, astfel incat se vede nevoita sa acceseze un credit intr-un termen cat mai scurt. In sustinerea prezentei justificari facem referire la anexa nr. 1 din notificarea ANRMAP ? motive care justifica accelerarea procedurilor de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare. Astfel, din motive de urgenta, data limita de depunere a candidaturilor va fi de 15 zile de la data publicarii anuntului de participare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
A.C. nu doreste limit nr de ag ec. Select se va realiza pe baza indepl crit de calif. Neindepl unui crit de calif va duce la exclud candid. Toti candid calif vor fi invitati sa participe la negocieri.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 12:00
Locul: Sala de sedinte a C.L. Motru, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma derularii rundelor de negocieri, pe locul I se afla doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiareacelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Procedura de atribuire a mai fost publicata in SEAP - anuntul de participare nr. 134129 din 22.03.2012 fiind anulata in temeiul art. 209, alin. 1, lit. b din prevederile OUG 34/2006 - Nu a fost depusa nici o oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al Primariei Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel. +40 0253410560, Email: [email protected], Fax: +40 0253410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer