Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare imprumut intern in valoare de 6.000.000 lei


Anunt de participare numarul 136163/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPINA
Adresa postala: BDUL CULTURII, NR.18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA IONETE, Tel. +40 244336134, Email: [email protected], Fax: +40 244371458, Adresa internet (URL): www.primariacampina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare imprumut intern in valoare de 6.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Campina
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT INTERN PENTRU FINANTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC-BATAL DEPOZITARE REZIDUURI PETROLIERE STRADA LACUL PESTELUI (MUNICIPIUL CAMPINA)? Valoarea totala a liniei de finantare va fi de 6.000.000 lei, cu perioada de valabilitate de 10 ani, perioada de gratie 3 ani si perioada de rambursare de 7 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT INTERN PENTRU FINANTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC - BATAL DEPOZITARE REZIDUURI PETROLIERE STRADA LACUL PESTELUI (MUNICIPIUL CAMPINA)?Valoarea estimata totala a contractului: 9.504.293 lei, din care valoare estimata pentru costul aferent creditului: 3.504.293 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 504, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :35.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 180 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data deschiderii ofertelor.- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 14.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 13.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine Garantia de Participare in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in careConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare o suma, in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1) , lit c) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata acontractului. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei ConsiliuluiNational de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in celmult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cupreved. art. 88 din HG 925/2006.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada garantiei de participare in cuantum si forma precizata vor firespinse ca inacceptabile. Cuantumul Garantiei de Buna Executie constituite va fi de 5% din pretul contractului . Modul de constituire a Garantiei de Buna Executie: inconformitate cu preved. art. 90 din H.G .nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : -Printr-un instrument de garantare emis incond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a
demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta 2 ? Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.
Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor
prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta 5 - Formular nr. 3. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii :
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;
Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.
Cerinta 6 - Formular nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii
de atribuire:
- ing. Tiseanu Horia Laurentiu- primar, - ing. Dragomir Ion- viceprimar, - ing. Oprescu Eliza ? director executiv,
- ec.Ecaterinescu Gheorghe ? director executiv,
- cons. Ionete Mihaela- Achizitii Publice
Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG 34/2006, cu persoane ce
detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).
Cerinta 7 - Formular nr. 5- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1:
Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), eliberat cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Cerinta 2: Autorizatia de functionare emisa de BNR in conditiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Autorizatia de functionare va avea termen de valabilitate cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) eliberate cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului (specifice obiectului contractului);Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care oferetantul este rezident- in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotita de traducerea autorizata si legalizata a in limba romana.Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului
constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Fisa de informatii generale despre ofertant cu declararea activelor totale pe
ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Conversia leu-valuta se face prin
raportarea la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte.-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei-curs mediu BNR leu/euro pentru 2011 este 4, 2379.
Cerinta 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 aniAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura
ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu
rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintre cifra de afaceri
declarate si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la
Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta similara1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori,
perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a
fost prestarea de servicii similare contractului ce face obiectul procedurii , cu
costurile creditului acordat de min. 3.500.000 lei.
Cerinta nr. 2Informatii privind asocierea
Cerinta nr. 3Infomatii privind subcontractarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Pentru achizitia acestui credit bancar se impune ?procedura accelerata? din urmatoarele motive: - Primaria municipiului Campina are in derulare proiectul ?Reabilitare sit poluat istoric - Batal depozitare reziduuri petroliere strada LaculPestelui, in valoare de peste 10.236.796 lei, proiect cu finantare externa prin Programul Operational Sectorial ?Mediu?;
- contractul de finantare europeana are termen de finalizare luna ianuarie 2013;
- depunerea documentatiei la Comisia de avizare a Ministerului de Finante Publice trebuie sa se faca cat mai urgent, deoarece avizarile sefac in ordinea depunerii cererilor si in limita disponibilului ramas pe anul 2012.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Ofertantii vor fi presectati in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute de fiecare ofertant calificat
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8952 / 08.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:00
Locul: Primaria municipiului Campina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se presel. min.3 candidati pt. transmiterea invitatiei de participare la negocieri si, in orice caz, nu mai mult de primii 5 candidati calificati. Presel.candid. se face pe baza punctajului care va reflecta capacitatea candidatilor de a indeplini contractul, dpdv al sit. economice-financiare si capacitatii teh.si/sau prof. aferente fiecarui candidat.Punctajul fiecarui cand. se va calc: PC=PSEF+PCTP; PC=pct.candidatului; PSEF=pct.aferent situatiei economice-financiare;PCTP=pct.aferent capacitatii teh. si/sau prof. Punctele pentru calc. PSEF/PCTP se acorda : a)Pt. PSEF: Candidatura cu cea mai mare medie anuala a activelor totale pe ultimii 3 ani primeste 50pct; Pt. celelalte candidaturi punctajul se acorda: PSEF=AT(n)/ATmax.x 50pct., unde AT(n)=Media anuala a activelor totale pe ultimii 3 ani ale candidatului pentru care se calc. punctajul; ATmax.=Cea mai mare medie anuala a activelor totale pe ultimii 3 ani prezentata.b)Pt.PCTP: Candidatura care prezinta contractul similar care a avut ca obiect serv.acordare credit, cu perioada de utilizare incheiata, cu val. cea mai mare, primeste 50pct;Pentru celelalte candidaturi punctajul se calc: PCTP= (n)/P max.x50pct, unde P(n)=contractul similar prezentat pentru care se calculeaza punctajul;Pmax.=Cel mai mare contract de servicii similar prezentat.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat nr.min. indicat in anuntul de participare, AC, in conf. art.117 din OUG 34/2006, cu mod. si complet. ult., are dreptul: fie de a anula procedura de negociere, fie de a continua procedura numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate. In cazul in care in urma negocierii doua sau mai multe of. finale vor avea acelasi pret min., atunci se va solicita respectivilor ofertanti, pt. departajare, o noua prop. financiara finala in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conditiile OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: in 5 zile zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Campina-Compartimentul juridic
Adresa postala: bdul Culturii, nr.18, Localitatea: CAMPINA, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +40 244336134, Email: [email protected], Fax: +40 244371458, Adresa internet (URL): www.primariacampina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer