Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare linie de finantare in valoare de 9.000.000 lei, pentru o perioada de 3 ani, in vederea sustinerii financiare a proiectelor finantate prin POR 2007 ? 2013 si proiectelor transfrontaliere HU-RO.


Anunt de participare numarul 139662/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Petru Oprea, Tel. +40 261861660, In atentia: Vasarhelyi Ileana, Email: [email protected], Fax: +40 261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare linie de finantare in valoare de 9.000.000 lei, pentru o perioada de 3 ani, in vederea sustinerii financiare a proiectelor finantate prin POR 2007 ? 2013 si proiectelor transfrontaliere HU-RO.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Carei, Str. 1 Decembrie 1918 nr.17 ? 445100 Carei ? Jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea de catre Municipiul Carei, a unui credit in valoare de 9.000.000 lei ? conform documentatiei descriptive anexate prezentei - in vederea in vederea sustinerii financiare a proiectelor finantate prin POR 2007 ? 2013 si proiectelor transfrontaliere HU-RO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea de catre Municipiul Carei, a unui credit in valoare de 9.000.000 lei pe o perioada de trei ani de la data intrarii in vigoare a contractului? conform documentatiei descriptive anexate prezentei -in vederea sustinerii financiare a proiectelor finantate prin POR 2007 ? 2013 si proiectelor transfrontaliere HU-RO.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 750, 314RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garntiei de participare este de 27.503 lei, respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ.bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara. 2)OP in Cont: RO02TREZ5475006XXX000058 Trezoreria Carei, cod fiscal 4481160. 3) Numerar depus la casieria centrala a institutiei; IMM ? conform Legii nr.346/2004. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art.278^1 alin.1, lit.a din O.U.G. nr.34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare. Cuantumul: 0, 1% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui pentru toata perioada contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca, contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Forma de const.cfm.art.90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de valabilitate, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Nota: Persoane cu functii de decizie sunt: Primar ? Kovacs Eugen, Viceprimar ? Keizer Ludovic, Administrator public ? Beko Tamas, Secretar municipiu ? Sroth Clara, Contabil sef ? Vasarhelyi Ileana, Persoane care aproba bugetul: Bontea Dan, Brem Arpad, Bucurestean Adrian, Ciucos Marius, Ciuta Ilie, Csizmadia Zsolt, Fazakas Zoltan, Hago Aron, Keizer Ludovic, Leitner Robert, Mocanu Alina, Muller Ioan, Onet Ioan, Pausan Bujor, Poosz Szabolcs, Rusu Marius, Tempfli Vasile, Venig Gabriela, Visnyai Csaba.
6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Prezentare Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? tradusa in limba romana.
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, codul CAEN al activitatii de baza mentionat in Certificatul constatator trebuie sa permita prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului pentru care se deruleaza prezenta procedura de achizitie.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? conform art.9 din Ordinul 509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat in ultimii 3 ani minim un contract de servicii de acordare credit;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
- Municipiul Carei are in derulare 5 proiecte POR si 4 proiecte Transfrontaliere HU-RO- la proiectele HU-RO nu se acorda prefinantare, este necesara prefinantarea in intregime.- la proiectele POR prefinantarea de 30% s-a diminuat la 10%, A.C. este in imposibilitatea asigurarii finantarii investitiei pana la rambursarea cheltuielilor de catre A.F., precum si a contributiei proprii , astfel este nevoita sa acceseze un credit intr-un termen cat mai scurt. In sustinerea, anexa nr. 1 din notificarea ANRMAP . Astfel, din motive de urgenta, data limita de depunere a candidaturilor va fi de 15 zile de la data publicarii anuntului de participare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidati care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate a documentelor prezentateCandidatul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de candidati de catre comisia de negociere nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a candidatului sub acest aspect.Pe parcursul derularii procedurii se vor realiza urmatoarele activitati: - Selectia candidatilor;
- Derularea rundelor de negocieri succesive;
- Analiza si selectia pe baza ofertei finale;
- Semnarea contractului dupa obtinerea avizului favorabil de la Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finantelor Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal ? Codul de Procedura civila ? art.286/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Denumire oficiala: Municipiul Carei ? Compartiment juridic
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. +40 261861662, Email: [email protected], Fax: +40 261861663
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer