Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de actualizare cadastru imobiliar si energetic inclusiv intocmirea, actualizarea si avizarea documentatiilor cadastrale de carte funciara pentru vanzare-cumparare, intabulare, inchiriere, concesionare, dezmembrare/ dezlipire/alipire, etc., dupa c


Anunt de participare (utilitati) numarul 138972/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Boboc Rodica - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Pavilion 0, cam.P48, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr.65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010904, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr.65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010904, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de actualizare cadastru imobiliar si energetic inclusiv intocmirea, actualizarea si avizarea documentatiilor cadastrale de carte funciara pentru vanzare-cumparare, intabulare, inchiriere, concesionare, dezmembrare/ dezlipire/alipire, etc., dupa caz, a terenurilor, cladirilor si apartamentelor proprietatea CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 620, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni. Estimarea valorii celui mai mare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit: 405.000, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de actualizare cadastru imobiliar si energetic (masuratori topo-geodezice, relevee, ortofotoplanuri, etc.), inclusiv intocmirea/actualizarea si avizarea documentatiilor cadastrale de carte funciara pentru vanzare-cumparare, intabulare, inchiriere, concesionare, dezmembrare/dezlipire/alipire, etc., dupa caz, a terenurilor, cladirilor si apartamentelor proprietatea CNE Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de actualizare cadastru imobiliar si energetic pentru CNE Cernavoda, intocmirea, actualizarea si avizarea documentatiilor cadastrale incluzand:
1.1. Lucrari topo-geodezice privind actualizarea suprafetelor ce au suferit schimbari majore ale detaliilor planimetrice: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min. 90 ha; max. 140 ha; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min.360 ha; max. 560 ha;
1.2. Lucrari topo-geodezice privind actualizarea suprafetelor care au suferit schimbari minore ale detaliilor planimetrice: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min.60 ha; max. 90 ha; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 240 ha; max. 360 ha;
1.3. Lucrari topo-geodezice ptr supraf. fara schimbari ale detaliilor planimetrice: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min. 525 ha; max. 600 ha; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 2100 ha; max. 2400 ha;
1.4. Planuri cadastrale/topografice si avizarea lor la OCPI, precum si planuri de situatie si incadrare in zona pentru imobilele neinscrise in evidentele de cadastru si publicitate imobiliara sau pentru investitiile noi ale CNE Cernavoda, si deasemenea obtinerea, dupa caz, a extraselor de planuri cadastrale de pe ortofotoplanuri si a extraselor de carte funciara pentru informare, in vederea eliberarii Certficatelor de Urbanism si a Autorizatiilor de Construire, conform prevederilor Legii 50/1991, privind autorizarea executarii constructiilor sau a Legii 111/1996, privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min.100 ore; max. 125 ore; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 400 ore; max.500 ore;
1.5. Intocmirea in coordonate STEREOGRAFIC 1970, a planurilor cadastrale/topografice de amplasament si delimitare a bunurilor imobile pentru obiectivele CNE Cernavoda, si depunerea acestora la OCPI Constanta, pentru avizare si receptionare: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min.75 ore; max. 100 ore; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min.300 ore; max. 400 ore;
1.6. Documentatii cadastrale pentru planurile parcelare neavizate si depunerea lor la OCPI Constanta pentru avizare si receptie in conformitate cu prevederile Ordinului ANCPI nr.634/2006, referitor la aprobarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min.30 ha; max.50 ha; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 120 ha; max. 200 ha;
1.7. Documentatii de carte funciara pentru pentru: a) terenuri: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min. 8 buc; max. 10 buc; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): 32 buc; max. 40 buc;
b) cladiri, apartamente: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min. 80 buc; max. 100 buc; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min.320 buc; max. 400 buc;
1.8. Asistenta tehnica de specialitate pentru probleme de cadastru, publicitate imobiliara, urbanism si amenajarea teritoriului: Cantitatea pe un contr. Subsecvent. (12 luni): min. 300 ore; max. 350 ore; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min.1200 ore; max. 1400 ore.Valoare estimata minima a acordului cadru fara TVA: 1.249.577, 00Moneda: Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru fara TVA: 1.620.000, 00Moneda: LeiValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit fara TVA este de 405.000, 00 Lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 249, 577 si 1, 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 Lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContul SN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucuresti, Sector 1.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupacaz.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), este: de 5.400 lei Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.b. (in original).Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupacaz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat, constituita conform prevederilor art.44 (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.a de catre Ofertant. Declaratia se depune in original.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
2) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.b de catre Ofertant.
Declaratia se depune in original.La Formularul III.2.1.b se vor anexa:
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit a), c1) si d) din OUG 34/2006..
c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.c de catre Ofertant si dupa caz: de catre Ofertanti asociati.
Declaratia se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte
4) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011 - Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.d.Declaratie pe propria raspundere a Ofertantului si dupa caz: a Ofertantului asociat, a Subcontractantului, a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante inclusiv membrii comisiei de evaluare
Declaratia se depune in original.
5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.e.
Declaratia se depune in original.Note:
a) In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti. Cerinta nr.1
Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele Operatorului economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in domeniul procedurii
a) pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru.Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a Ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune.
Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertei precizata in anuntul de participare..b) pentru persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.
NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Cerinta 2Ofertantul va face dovada ca este persoana juridica autorizata de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI).
(conform Legii nr.7/1996a cadastrului si publicitatii imobiliare si Ordinului ANCPI NR.107/2010 pentru aprobarea ?Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice sau juridice romane sau ale unui alt stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei?)).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Certificatul de autorizare eliberat de ANCPI, valabil la data depunerii ofertei.
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune/oferte individuale sau comune cu subcontractare, fiecare asociat / subcontractant are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Bilantul contabil la 31.12.2011 al Ofertantului/Ofertantilor asociati vizat si inregistrat de organele competente
Cerinta 2
Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani a Ofertantului / Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Se accepta ofertanti/ofertanti asociati ori tert sustinator care au cifra medie de afaceri in domeniul de activitate minim 750.000 Lei.
(Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit este de 405.000 Lei).
Sustinerea financiara
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele finanaciare invocate.
Oferta comuna
(Situatia economica si financiara)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
1. Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Lista va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor / clientilor privati mentionati in lista.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prin documentul / documentele de confirmare servicii prezentate (contracte/procese verbale de receptie/recomandari), (cumulat daca este cazul), ating cel putin valoarea de 405.000 lei.
Cerinta 2
2. Informatii privind dotarile tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
Lista de dotari tehnice cu echipamente si logistica necesare pentru prestarea serviciilor cadastrale solicitate si a determinarilor fotogrametrice, atat pe teren, cat si la birou (masuratori topo-geodezice, prelucrare date, elaborare de planuri si ortofotoplanuri, etc.) inclusiv dovada verificarii metrologice, in perioada de valabilitate, pentru echipamentele folosite.
Cerinta 3
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta 4
4. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitate
Dovada ca personalul firmei este autorizat pentru acces la informatii clasificate de nivel ?SECRET DE SERVICIU?, si trebuie sa indeplineasca conditiile
necesare autorizarii pentru acces la informatii clasificate nivel ?SECRET?, conform Legii nr.182/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protectia informatiilor clasificate.
Angajament ferm al persoanei care asigura sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala incheiat in forma autentica, daca este cazul
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze:
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Oferta comuna
(Capacitatea tehnica si profesionala)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta nr.1Certificarea ISO 27001 sau echivalent, privind implementarea si mentinerea unui Sistem pentru managementul securitatii informatiei.
Cerinta nr. 2
Certificarea ISO 9001-2008 sau echivalent
Cerinta nr.3Certificatul ISO 14001/2005 sau echivalent, privind implementarea si mentinerea unui Sistem pentru managementul de mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD # 25522, PA # 25522-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2012/S80-130351 din 25.04.2012
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S53-087082din16.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru compararea ofertelor financiare se va lua in considerare pretul total (fara TVA) al acestora. In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va aplica prevederile art 254 din OUG 34/2006. Daca si in acest caz exista oferte cu acelasi ?cel mai mic pret ofertat?, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis.Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul III.2.6 si Anexa sa.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (2), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, pentru care initial a prezentat doar o declaratie pe propria raspundere.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art. 256² din OUG 34/2006, cu modificari si completari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA, Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 21203315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer