Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de actualizare produs antivirus pentru Ministerul Justitiei si instantele judecatoresti subordonate acestuia.


Anunt de participare numarul 97830/14.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.037.204.1115, In atentia: Adina Dedu sau Simona Bata, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de actualizare produs antivirus pentru Ministerul Justitiei si instantele judecatoresti subordonate acestuia.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Ministerului Justitiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 500 si 560, 500EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate in functie de alocatiile bugetare anuale.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadrupe o perioada de 4 ani ( patru ) de la data semnarii acestuia, cu reluarea competitiei conform art. 148 si 149 alin ( 2), lit. b) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari a Acordului cadru, iar elementul care va face obiectul reluarii competitiei va fi pretul/pachet servicii de actualizare antivirus solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate Acord cadru pentru 4 ani: antivirus pentru servere de fisiere: minim 700 licente, maxim 2760 licenteantivirus pentru statii de lucru: minim 7450 licente, maxim 29720 licente;antivirus pentru server de e-mail Microsoft Exchange 2007 12000 conturi de email: licente pentru minim 5 servere, licente pentru maxim 10 servere ;consola pentru managementul centralizat al produselor antivirus: licente pentruminim 8125 clienti (statii de lucru si servere), maxim 32480 clienti (statii de lucru si servere);
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 500 si 560, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVAa fiecarui contract subs. constit cu OP, scrisoare bancara sau orice alt element legal.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face cu OP conform clauyelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op. ec. care sunt in asociere au obligatia in cazul in care of. este castigatoare sa-si legalizeze acordul de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valab. la data depunerii of.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf. generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita preentarea. unui sau mai multor contracte cu ob. similar licitatiei din care sa reiasa faptul ca op. ec. a implementatproduse antivirus necesare pentru servere, statii de lucru etc.Producatorul va prezenta certificari internat. obtinute cel tarziu in intervalul 2007 - 2010 (ICSA Labs, Checkmark, Virus Bulletin etc)
Producatorul trebuie sa fie listat ca Partener Gold Microsoft sau Microsoft Active Protections ProgramSe solicita ca cel putin 2 dintre specialistii de suport tehnic ai producatorului solutiei sa fie certificati in sistemele de operare pe care va rula aceasta.
Certificat ISO 9001 pentru producator.
Of. trebuie sa fie partener certificat din partea producatorului produselor ofertate.
Decl. cu priv. la normele de protec. a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesitatea achizitionarii solutiei antivirus pentru MJ si instantele subordonate in vederea evitatii disfunctionalitatilor in sistem.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Capacitatea teh. si prof.: 60 PCT;Capacitatea ec.-finan.: 40 PCT;PUNCTAJ MINIM: 100 PCT. Pt. a det. nr. de pct. acordat/candidat, subciterii: media CA pt. ultimii 3 ani si nr. de experti.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21294/5/07.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 18:00
Locul: www-e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021/3104641, Email: [email protected], Fax: 4021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4021.319.51.83, Email: [email protected], Fax: 4021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer