Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi valabile la 01.11.2013 si servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate SIVECO Applications 2011


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
933.675 RON

Castigatorul Licitatiei: SIVECO Romania S.A.
Anunt de atribuire numarul 141906/19.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Gavrila, Tel. +40 213054976, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213054835, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi valabile la 01.11.2013 si servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate SIVECO Applications 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita realizarea de servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi valabile la 01.11.2013 si servicii de suport tehnic pentu un numar de 1509 licente SIVECO Applications 2011 detinute de autoritatea contractanta, dupa cum urmeaza: 1. Managementul Salarizarii - 67 licente2. Managementul Resurselor Umane - 70 licente3. Managementul Financiar Contabil - 215 licente4. Managementul Contractelor - 2 licente5. Managementul Bugetelor - 65 licente6. Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar - 63 licente7. Managementul Stocurilor - 59 licente8. Managementul Investitiilor - 44 licente9. SIVECO Business Analyzer - 54 licente10. Managementul Litigiilor - 22 licente11. Managementul Fluxului de Angajare. Lichidare si Ordonantare la Plata (ALOP) - 104 licente12. Managementul Platilor din Schemele Nationale pentru acordarea de sprijin financiar - 109 licente13. Managementul Avansurilor si Garantiilor - 7 licente14. Managementul Debitorilor - 178 licente15. Managementul platilor pe beneficiari din schemele europene- 450 licenteSe solicita realizarea urmatoarelor categorii de servicii: a. Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru modulele/componentele licentiate SIVECO Applications 2011detinute de autoritatea contractanta valabile la 01.11.2013.b. Servicii de suport tehnic pentru modulele/componentele licentiate SIVECO Applications 2011detinute de autoritatea contractanta.Serviciile vor fi realizate in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, parte integrata a documentatiei de atribuire.Perioada pentru care se solicita prestarea acestor servicii este de 2 luni de la semnarea contractului cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni in anul 2014 a serviciilor de suport tehnic.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
933, 675RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4278/15.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 185 Denumirea: Serv de actualiz la versiunile noi valab la 01.11.2013 si serv de suport tehnic pt prod software
V.1) Data atribuirii contractului 24.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIVECO Romania S.A.
Adresa postala: Str. Rasaritului, nr. 1, Bl 118, ap 48, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061201, Romania, Tel. 0723364558, Email: [email protected], Fax: 0213023391, Adresa internet (URL): www.siveco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 961372.80 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 933675.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer