Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de amenajare si intretinere spatii verzi


Anunt de participare numarul 75650/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Punct(e) de contact: DL. DANIEL ANDRONIE, Tel.0720.200.672, In atentia: D-LUI DANIEL ANDRONIE, Email: [email protected], Fax: 021.3.19.32.64, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de amenajare si intretinere spatii verzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: raza administrativ teritoriala a sectorului 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 167, 971, 459.33RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: an 2009 ( un contract )= 33613198.81 ron; an 2010 ( un contract )= 42001825.14 ron; an 2011 ( un contract )= 42001825.14 ron; an 2012 ( un contract )= 50354618.24 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de amenajare si intretinere spatii verzi situate pe raza administrativ teritoriala a sectorului 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare si intretinere de spatii verzi. Cantitatile de produse precum si suprafetele ce urmeaza a fi amenajate si intretinute sunt descrise in caietul de sarcini parte integranta din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 167, 971, 459.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara pentru participare in valoare de 3359429 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 alin. ( 1 ) din OUG nr. 34/2006;certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridicie;certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;certificat de cazier fiscal;
certificat constatator eliberat de ORC;certificat de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil;cifra de afaceri;lichiditatea generala;solvabilitatea patrimoniala;obligatii contractuale in desfasurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilantul contabil vizat si inregistrat de organele fiscala la data de 31.12.2006; 2007; 2008;
- cifra de afaceri medie pe anii 2006-2008 sa fie egala sau mai mare decat 150.000.000 ron;
- lichiditatea generala medie pe anii 2006-2008 sa fie mai mare de 100 %;
- solvabilitatea patrimoniala medie pe anii 2006-2008 sa fie mai mare de 30 %;
- obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara;resurse tehnice;resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si finalizarea in perioada 2006-2008 a cel mult patru contracte al caror obiect a constat in prestarea unor servicii similare celor ce fac obiectul procedurii de atribuire ( amenajare si intretinere spatii verzi ), a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat 20.000.000 ron ( fara T.V.A. );
- Resurse tehnice- in dotare: platforma ridicatoare telescopica 6 buc.; autobasculanta 22 buc.; autocisterna 25 buc.; tractor cu remorca 24 buc.; motocoasa 41 buc.; motocultor 13 buc.; fierastrau mecananic tip drujba 20 buc.; incarcator frontal 7 buc.; fierastrau mecanic telescopic 13 buc.; utilaj multifunctional 16 buc.; tocator crengi 2 buc.; masina tuns gard viu 12 buc.; turbosuflanta resturi vegetale 1 buc.; aspirator frunze 5 buc.; vibrocompactor 4 buc.; autoutilitara transport persoane 50 buc.; flexuri 14 buc.; bormasini 14 buc.; scule de gradinarit: cazmale 200 buc.; lopeti 200 buc.; greble 200 buc.; maturi 300 buc.; cosuri nuiele 200 buc.- Resurse umane: inginer horticol/agronom 10; inginer silvic 5; inginer/subinginer constructor 2; inginer chimist 1; arhitect peisagist 4; tehnician agronom/horticol 2; tehnician silvic 2 muncitori calificati (floricultori/arboricultori )44; muncitori 200; conducatori auto si tractoristi 40 ( din care cel putin 6 persoane categ. D); mecanici auto 15; mecanici utilaje agricole 4; zidari 6; dulgheri 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S56-081026 din 21.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 10:00
Locul: sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr. 4 - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL POLIGRAFIEI NR. 4 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013705, Romania, Tel.0720.200.672, Email: [email protected], Fax: 021.3.19.32.64; 3.19.32.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer