Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de amenajare,intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice


Anunt de participare numarul 110483/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Trifan, Tel. 0259.437000, 0259.436276, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0259.409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de amenajare, intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 322, 580.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza ca vor fi incheiate minim 3 contracte subsecvente fiecarui acord cadru pe fiecare lot in parte; cate un contract in fiecare din cei 3 ani cu urmatoarele valori maxime-LOT 1-- 537.634, 41 LEI LOT 2- 403.225, 81 LEi LOT 3- 537.634, 41 LEI LOT 4 295.698, 93 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de amenajare, intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice, ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL NR: 1 - SECTOR 1 delimitat de: mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei - cimitirul Rulikovsky ?Ogorului-Calea Aradului(cartierul Iosia, Iosia-case si cartierul Iosia Nord )cuprinse in sector.
LOTUL NR.2-SECTOR 2 delimitat de: mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei ?Toamnei-Ogorului(cartierele: Nufarul I , Nufarul II, Velenta, Dragos Voda si Tokai) cuprinse in sector.
LOTUL NR.3-SECTOR 3 delimitat de: : mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului(cartierele Iorga si Podgoria) cuprinse in sector.
LOTUL NR.4-SECTOR 4 delimitat de: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului(cartierele Rogerius, Episcopia si Oncea) cuprinse in sector.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 322, 580.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare: LOT 1-32.200 LEILOT 2-24.190 LEILOT 3-32.250LEILOT 4-17.740 LEIgarantia de buna executie- 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere prezentat in forma legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatsi la bugetul local;declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;bilantul contabil- 2009, 2008, 2007 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu : LOT 1- 537.000 LEI LOT 2- 403.000 LEI LOT 3- 537.000 LEI LOT 4- 295.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ((perioada se va calcula astfel incat sa fie ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor adica 14.12.2010-14.12.2007 );copie contracte; recomandare;procesul verbal de receptie;Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor; copia diplomei de licenta;Tabelul vizat de ITM;Declaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru executia lucrarilor;documente ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertant Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, declaratie cuprinzand subcontractantii; acord asociere; certificat ISO 9001:2008, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executarea in ultimii 3 ani, a unui sau a mai multor contracteavand ca si obiect prestarea se servicii de intretinere a parcurilor si a zonelor verzi.Pentru fiecare lot in parte, contractul/contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu: LOT 1- 537.000 LEI LOT 2- 403.000 LEI LOT 3- 537.000 LEI LOT 4- 295.000 LEI;? un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, licentiat in Horticultura, specializarea peisagistica cu o vechime de minim 5 ani in aceasta specializare;? personal muncitor constituit in minim 2 formatii de lucru pentru a putea lucra simultan pe 2 amplasamente diferite; Minim 2 autovehicule transport;Scule si echipamente tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28ps/2010 pmo
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 13:00
Locul: primaria municipiului oradea, str piata unirii nr ., sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  STR PARCUL TRAIAN NR 10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259726883, Fax:  0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala:  STR PIATA UNIRII NR 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  4100100, Romania, Tel. 0259/437.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer