Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de amenajare,intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice,?- sector 4


Anunt de participare numarul 115095/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de Achizitii Publice, Tel. 0259.437000, ,In atentia:  Manuela Glodan, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de amenajare, intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice, ?- sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 887, 096.77RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca vor fi atribuite minim 3 contracte subsecvente avand valori egale, respectiv 295698.93 lei/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciilor privind amenajarea, intretinerea, modernizarea, extinderea si executarea lucrarilor specifice zonelor verzi si domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice?-sector 4- delimitat de: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului(cartierele Rogerius, Episcopia si Oncea) cuprinse in sector.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sector 4- delimitat de: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului(cartierele Rogerius, Episcopia si Oncea) cuprinse in sector. Cantitatile necesare a fi prestate din fiecare activitate specifica serviciului sunt prezentate in anexa la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 887, 096.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare in cuantum de 17740 lei; garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita legalizarea asocierii in cazul in care asocierea devine castigatoare a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general si la bugetul local;declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;bilantului contabil , inregistrat de organele competente, pe anii 2010, 2009, 2008. Ofertantii care nu au depus inca la M.F.P bilantul la 31.12.2010, vor prezenta balanta la 31.12.2010 semnata si stampilata.;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu :220.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor);copie a contractelor ;recomandare;procesul verbal de receptie intocmit la finalizarea contractului-Formularul H-experienta similara ?contract prestari servicii;Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor ;sef punct de lucru, licentiat in Horticultura, specializarea peisagistica sau inginer horticol, cu o vechime de minim 5 ani in aceasta specializare.; Declaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru executia lucrarilor;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune;ISO 9001:2008, sau echivalent, declaratie subcontractanti-daca e cazul; acord asociere-daca e cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa ateste executarea in ultimii 3 ani, a unui sau a mai multor contracteavand ca si obiect prestarea se servicii de intretinere a parcurilor si a zonelor verzi-contractul/contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu: 220.000 LEI;Recomandarea se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire (FORMULAR nr. X) si va contine in mod obligatoriu calificativul ?foarte bine? sau "bine", in caz contrar oferta urmand a fi descalificata.In cazul in care in procesele verbale de receptie sunt inregistrate obiectiuni din partea beneficiarilor, ofertantul va fi descalificat;diploma de licenta;documentul ce atesta raporturile juridice dintre seful punct de lucru si ofertant;3. Copia cartii de munca- care sa dovedeasca vechimea minima de 5 ani in specializarea ceruta.;minim 2 formatii de lucru pentru a putea lucra simultan pe 2 amplasamente diferite;Minim 2 autovehicule -transport materiale;Scule si echipamente tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2011 13:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea- etaj 1 sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii prin reprezentantii legali sau persoanele imputernicite si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala:  STR PIATA UNIRII NR 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  4100100, Romania, Tel. 0259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2011 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer