Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de amenajare,intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice,?- sector 4


Anunt de participare numarul 122798/05.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  biroul achizitii publice, Tel. 0259/437.000 int 230, In atentia:  manuela glodan, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de amenajare, intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice, ?- sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 887, 096.77RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza ca vor fi atribuite minim 3 contracte subsecvente avand valori egale, respectiv 295698.93lei/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de amenajare, intretinere, modernizare, extindere si executie de lucrari specifice zonelor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice, ?- sector 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SECTOR 4delimitat de: mal drept Crisul Repede - Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului(cartierele Rogerius, Episcopia si Oncea) cuprinse in sector.cantitatile necesare a fi prestate din fiecare activitate specifica serviciului sunt prezentate in anexa la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 887, 096.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare- 17740lei; garantia de buna executie- 10%din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general si bugetul local;declaratie pe propria raspundere- ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.;Certificat de inregistrare;Certificat constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;bilantului contabil 2010;2009;2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani- sa fie mai mare sau egala cu :220.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor;copie a contractelor;recomandareprocesul verbal de receptie intocmit la finalizarea contractului, fara obiectiuni;Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor;un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, licentiat in Horticultura, specializarea peisagistica sau inginer horticol, cu o vechime de minim 5 ani in aceasta specializare;3.Copia cartii de munca- care sa dovedeasca vechimea minima de 5 ani in specializarea ceruta; copiadocumentului ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertant;Declaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru executia lucrarilor;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, ISO 9001:2008, sau echivalent,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa ateste executarea in ultimii 3 ani, a unui sau a mai multor contracteavand ca si obiect prestarea se servicii de intretinere a parcurilor si a zonelor verzi;In cazul in care in procesele verbale de receptie sunt inregistrate obiectiuni din partea beneficiarilor, ofertantul va fi descalificat;contractul/contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu: 220.000 LEI;;copie diploma licenta;minim 2 formatii de lucru pentru a putea lucra simultan pe 2 amplasamente diferite;Minim 2 autovehicule pentru transportul materialelor;Scule si echipamente tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:30
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA, STR PIATA UNIRII NR 1, SALA MICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII/PERSOANELE IMPUTERNICITEALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUUCRESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA-DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  STR PIATA UNIRII NR 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  4100100, Romania, Tel. 0259/437.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2011 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer