Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare si implementare a platformei de e-learning pentru instruirea evaluatorilor ?


Anunt de participare numarul 133127/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)
Adresa postala: an image Autoritatea Nationala pentru Calificari P-ta. Valter Maracineanu nr. 1-3, Intrarea B, etaj 2, cam. 164-166, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Eugen Zaharia, Tel. +40 213130050, In atentia: Alina Gavriliuc, Email: [email protected], Fax: +40 213130053, Adresa internet (URL): http: //www.anc.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare si implementare a platformei de e-learning pentru instruirea evaluatorilor ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARIPiata Valter Maracineanu 1-3, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestare de Serviciide analiza, proiectare, dezvoltare si implementare a platformei de e-learning pentru instruirea evaluatorilor in vederea cresterii capacitatii de asigurare a managementului Cadrului National al Calificarilor. Platforma informatica va asigura programul de formare al personalului implicat in evaluarea calificarilor din invatamintul superior, conform Caietului de sarcini.Durata contractului este de 6 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare si implementare a platformei de e-learning pentru instruirea evaluatorilor?
Valoarea estimata fara TVA: 325, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participarein suma fixa de 6500 lei reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publicaPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare conform Art 86 1) din HG 925/2006In conditiile in care garantia de participare se constituie prin virament bancar virarea se va face in contul RO 54TREZ7005009XXX006558, deschis la A.T.C.P. Mun. Bucuresti , beneficiar AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARI, se prezinta OPCursul euro va fi cel practicat de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare.In conformitate cu art. 278/1 din OUG 34/2006 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa, ANC va retine contestatarului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 3250 lei. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, in leifara TVA.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea si va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;Formularul A
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, OUG 34/2006;Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul;Formularul B
-Certificat de participare cu oferta independenta;Formular C;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Formular D. Lista persoanelor cu functii de decizie in aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Sorin Eugen Zaharia, Margareta Ivan, Lucia Mira, Alexandru Enescu, Catalin Silvestru, Alina Gavriliuc, Adrian Doliniuk, Natalia Marin.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
-Certificat fiscal de taxe si impozite locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
-Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente; -Certificat constatator emis de ONRC;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul E
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt unitati de statsau unitati private
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului resposabil pentru indeplinirea contractului de servicii
Standarde de asigurare a calitatii
ISO 9001:2008), sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 13:30
Locul: Sediul ANC, piata Valter Maracineanu, nr.1-3, intrarea B, camera 330, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, numai cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013cu nr. contract POSDRU/86/1.2/S/61152
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Intrucat procedura de atribuire este offline in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertatrea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datele privind sustinerea, asocierea si subcontractarea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 actualizata.Atentie: - documentele prezentate, a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
- documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.- ofertantul care prezinta garantia de participarela 50 % din valoarea solicitata, va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. Formular KConditii de participare la sedinta de deschidere: imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala pentru Calificari
Adresa postala: Piata Valter Maracineanu nr.1-3, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Tel. +40 213130050, Email: [email protected], Fax: +40 213130053
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer