Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de analiza, proiectare/ implementare a sistemului informatic si de instruire cu privire la noile fictionalitati ale SIMS (Sistemul Informatic de Management al Strainilor), achizitionare de terminale mobile si licente


Anunt de participare numarul 133699/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Iancu Ovidiu, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de analiza, proiectare/ implementare a sistemului informatic si de instruire cu privire la noile fictionalitati ale SIMS (Sistemul Informatic de Management al Strainilor), achizitionare determinale mobile si licente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Oficiul Roman pentru Imigrari, str. lt. col. Marinescu Constantin, nr.15A, sector 5, Bucuresti, Romania,
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Optimiz aplic SIMS prin integrarea element de noutate legislativa, analiza flux operativ si audit SIMS, recechip si licente nec dezvoltariisist, proiectarea dezv test validarea trecerea in productie, asig mentenantei, edittiparirea manual de admin si utiliz SIMS, instruirea utilizator SIMS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reproiectarea si optimizarea aplicatiei Sistemul Informatic de Management al Strainilor (SIMS) in vederea integrarii elementelor de noutate legislativa in domeniu.
?Extinderea utilizarii aplicatiei SIMS prin adaugarea unui modul special care sa permita utilizarea de terminale mobile de catre toate autoritatile publice cu atributii in controlul activitatii cetatenilor straini in Romania.
?Extinderea aplicatiei informatice in vederea includerii de informatii biometrice in cadrul proceselor de lucru ale ORI.
?Extinderea aplicatiei informatice in vederea prevenirii infiltrarii elementelor infractionale in Romania prin implementarea unui sistem de ?face detection?.
?Extinderea solutiei informatice prin adaugarea unor functionalitati suplimentare de monitorizare si management a aplicatiilor si infrastructurii IT.
?Instruirea personalului in cadrul ORI si altor structuri MAI ce va co-utiliza sistemul rezultat.
?Editarea manualelor de administrare si utilizare aferente noului sistem informatic .
Valoarea estimata fara TVA: 13, 302, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 266.054 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 este de 8.890, 26 lei.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% prin Fondul Social European, Programului Operational Dezv Capacitatii Administrative 2007 ? 2013.15% de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa prezinte aviz(e) de securitate industriala eliberat(e) de DGIPI al MAI la data depunerii ofertelor, in conformitate cu OMAI 74/2010 publicat in MO 193/26.03.2010. Solicitarea va fi adresata cu min 33 zile inainte de deschidere.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.1. Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: In cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
3. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 4 -Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Note: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
- A nu se folosi prescurtari.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nuvor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor -din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura.2.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale privindsituatia economica si financiaraIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente anilor2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Cerinta nr. 3Informatii privind media cifrei de afaceri globalaSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globala, astfel: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de 26.500.000 lei fara T.V.A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1(experienta similara)
1. 1. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii (minim 1 proiect), similar/similare din punct de vedere al complexitatii, prestate in ultimii 3 ani sau aflate in derulare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa:
- livrarea unei solutii informatice ce a presupus prelucrarea de informatii cu caracter personal;
- livrarea unei solutii informatice bazata pe platforma aplicativa ofertata pentru minim 50 de utilizatori;
- prestarea de servicii de analiza, implementare si instruire.
2. Prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces-verbal de receptie/proces-verbal de receptie partiala (in cazul contractelor aflate in derulare) sau a unui numar maxim de documente/contracte/ procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea serviciilor din Formularul 9, in valoare de 13.300.000 lei.
Cerinta nr. 2
Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertantInformatii generale despre personalul ofertantului implicat in indeplinirea contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Nota:
a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b. Expertii non-cheie/suport vor fi de asemenea supusi conditiilor Ordinul MAI nr. 74/2010 .
Cerinta nr. 3
Lista expertilor cheie, propusi de Ofertant pentru indeplinirea contractului (echipa de management al proiectului din partea Ofertantului), formata din: Nota:
a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;
b. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri decalitate. In acest sens se vor prezenta CV-urile traducatorilor precum si atestatele si diplomele acestora.
c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai candidatului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.
d. In cazul operatorilor economici de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
e. Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 12 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia de atribuire.
1. Expert in management de proiecte, sef de proiect
a) Certificare care atesta calitatea de Project Manager (PMP sau echivalent);
b) Certificare in tehnologiile de securitate IT (CISSP sau echivalent);
c) Experienta 4 ani in domeniul IT;2. Analist de business
a) Experienta 4 ani in domeniul IT.b) Participarea la cel putin un curs de specialitate (analiza business)
c) Participarea la cel putin un proiect in calitate de analist de business3. Specialist recunoastere faciala
a) Experienta 4 ani in domeniul IT.b) Participarea la cel putin un curs de instruire in tehnologia de recunoastere faciala ofertata4. Expert cheie ? arhitect baza de date
a) Experienta 4 ani in domeniul IT, din care 3 (trei) ani in lucrul cu tehnologia ofertata;b) Cel putin un certificat de calificare profesionala pentru solutia de baze de date utilizata;
5. Expert cheie ? arhitect solutie/aplicatie
a) Certificare pentru auditul sistemelor informationale(Certified Information System Auditor /CISA sau echivalent);
b) Certificare pentru evaluarea securitatii sistemelor IT (Certified Ethical Hacker CEH sau echivalent);
c) Certificare pentru dezvoltarea de aplicatii software (MCAD sau echivalent);
d) Experienta 4 ani in domeniul IT.6. Specialist dezvoltare software / mobilitate
a) Experienta 4 ani in domeniul IT.b) Participarea ca dezvoltator software pentru componenta de mobilitate in cel putin un proiect;c) Participarea ca dezvoltator software in cel putin un proiect care presupus gestiunea informatiilor cu caracter personal
7. Expert cheie ? Lider echipa securitate si testare
a) Experienta 4ani in domeniul IT;
b) Certificare pentru auditul sistemelor informationale(Certified Information System Auditor /CISA sau echivalent);
c) Certificare pentru managementul securitatii informatiei (Certified Information Security Manager/CISM sau echivalent);
d) Certificare in adminstrareasi controlul sistemelor informatice (Certified in the Governance of Enterprise IT/CGEITor sau echivalent);
e) Certificare privind consultanta in implementarea si/sau auditul sistemelor de management al securitatii informatiei (ISO27001LA, ISO27001 implementer sau echivalent);8. Expert cheie ? Specialist integrare
a) Experienta 4ani in domeniul IT;
b) Certificare in instalare, administrare pentru solutia software interconectare ofertata9. Expert cheie ? Solutie monitorizare aplicatii si baze de date
a) Experienta 4 ani in domeniul IT;
b) Certificare in instalarea, administrarea si configurarea solutiei ofertate;
Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 6In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme independente, valabile la data deschiderii ofertelor, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management SR EN ISO 9001:2008 care acopera procesele de dezvoltare software si suport tehnic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 10:30
Locul: M.A.I. - D.A.A.C.T.I., str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art.33 alin.2 din HG nr.925/2006. Recomandam participarea a maxim 2 reprezentanti din partea aceluiasi ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Sistem informatic pentru managementul situatiilor de criza? este finantat prin Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 ? 2013- Axa prioritara 1: Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul de interventie 1.3: Imbunatatirea eficacitatii organizationale.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 ? 2013)
VI.3) Alte informatii
1In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2Pentru obtinerea avizului de securitate industriala se va adresa o solicitare scrisa autoritatii contractante, prin posta sau prin reprezentant, respectand prevederile art. 11, 18 alin (4) al O.M.A.I. nr.74/2010, la care se vor anexa toate documentele necesare conform ordinului.Solicitarea acestui aviz are la baza faptul ca documente din cadrul proiectului de execu?ie sunt clasificate ?Secret de serviciu?, sens in care, conform art. 2, alin. (3) din Omai nr. 74/2010, la incheierea contractului se va avea in vedere introducerea urmatoarelor clauze: a) Retragerea avizului de securitate industriala in condi?iile art. 7 din O.M.A.I. nr. 74/2010;b) Neeliberarea avizului de securitate industriala de catre DGIPI, in cazul in care obligativitatea clasificarii unor componente ale contractului a intervenit pe parcursul executarii acestuia. In conformitate cu prevederile cap. VI al ordinului, contractele clasificate vor cuprinde anexe de securitate care vor fi semnate de par?ile contractante si avizate de DGIPI. Con?inutul acestora va cuprinde datele men?ionate la art. 25 ale O.M.A.I. nr. 74/2010. Neintreprinderea la timp a diligentelor necesare ob?ineriiavizului/avizelor de securitate de operatorii economici care doresc sa participe la procedura exonereaza autoritate contractanta de orice raspundere referitoare la ob?inerea acestui/acestora. Avizul/avizele depus/depuse dupa deschiderea ofertelor se ia/iau in considerare daca se face dovada depunerii documentelor necesare ob?inerii acestuia/acestora pana la data stabilita pentru ?edin?a de deschidere.Neprezentarea avizului pana la data incheierii raportului de atribuire duce automat la respingerea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer