Licitatie Publica - Servicii de analiza, proiectare/ implementare pentru extinderea sistemului de management a documentelor existente in cadrul IGI
Valoarea Contractului:
10.040.000 RON
Castigatorul Licitatiei: Asocierea dintre Lider - SC Quality Business Solutions SRL si SC Novensys Dinamics SRL si SC S&T Romania SRL
10.040.000 RON
Castigatorul Licitatiei: Asocierea dintre Lider - SC Quality Business Solutions SRL si SC Novensys Dinamics SRL si SC S&T Romania SRL
Anunt de atribuire numarul 142597/25.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138626
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Pantaze Marta, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de analiza, proiectare/ implementare pentru extinderea sistemului de management a documentelor existente in cadrul IGI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Inspectoratul Generalpentru Imigrari, str Eforie nr.3-5, sector 5, Bucuresti, Romania,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de analiza, proiectare/ implementare pentru extinderea sistemului de management a documentelor existente in cadrul IGI in vederea: ? Gestiunea proceselor informationale din interiorul organizatiei bazate pe documente, a inregistrarilor, instrumente de colaborare precum si monitorizarea activitatii si a performantelor in cadrul organizatiei;? Realizarea si implementarea unui serviciu online de depunere a documentelor online pe site-ul IGI pentru straini? Realizarea unui Sistem de Help-Desk intern care sa asigure cereri formale de suport pentru aplicatii sau componente ale sistemului informatic destinat utilizatorilor interni ai aplicatiilor.? Asigurarea suportului si a mentenantei pentru aplicatie si baza de date, asociate proiectului.? Instruirea personalului in cadrul structurilor IGI ce va utiliza sistemul rezultat? Editarea manualelor de administrare si utilizare aferente noilor module ce se vor realiza? Achizitia de licente software si echipamente hardware asociate
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
48311000-1-Pachete software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
10, 040, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S061-102644din27.03.2013
Contract nr: 2645562 Denumirea: Servicii de analiza, proiectare/ implementare pentru extinderea sistemului de management a documente
V.1) Data atribuirii contractului 18.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea dintre Lider - SC Quality Business Solutions SRLsi SC Novensys Dinamics SRL si SC S&T Romania SRL
Adresa postala: Str. Moliere nr. 8A, et. P, ap. 1, sect. 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011963, Romania, Tel. 0317101680, Email: [email protected], Fax: 0214480046
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 10075240.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 10040000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PODCA 2007 ? 2013, Denumire proiect: Consolidarea capacitatii administrative a ORI prin implementarea sistemului integrat de management a documentelor si imbunatatirea calitatii serviciilor in scopul eficientizarii serviciilor publice
VI.2) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Pentru obtinerea avizului de securitate industriala se va adresa o solicitare scrisa autoritatii contractante, prin posta sau prin reprezentant, respectand prevederile art. 11, 18 alin (4) al O.M.A.I. nr. 74/2010, la care se vor anexa toate documentele necesare conform ordinului.Solicitarea acestui aviz are la baza faptul ca documente din cadrul proiectului de executie sunt clasificate ?Secret de serviciu?, sens in care, conform art. 2, alin. (3) din Omai nr. 74/2010, la incheierea contractului se va avea in vedere introducerea urmatoarelor clauze: a)Retragerea avizului de securitate industriala in conditiile art. 7 din O.M.A.I. nr. 74/2010;b)Neeliberarea avizului de securitate industriala de catre DIPI, in cazul in care obligativitatea clasificarii unor componente ale contractului a intervenit pe parcursul executarii acestuia. In conformitate cu prevederile cap. VI al ordinului, contractele clasificate vor cuprinde anexe de securitate care vor fi semnate de partile contractante si avizate de DGIPI. Continutul acestora va cuprinde datele mentionate la art. 25 ale O.M.A.I. nr. 74/2010. Neintreprinderea la timp a diligentelor necesare obtineriiavizului/avizelor de securitate de operatorii economici care doresc sa participe la procedura exonereaza autoritate contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui/acestora. Avizul/avizele depus/depuse dupa deschiderea ofertelor se ia/iau in considerare daca se face dovada depunerii documentelor necesare obtinerii acestuia/acestora cu 33 de zile inainte de data stabilita pentru sedinta de deschidere.Neprezentarea avizului pana la data incheierii raportului de atribuire duce automat la respingerea ofertei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052, Adresa internet (URL): -
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 11:52