Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de analiza stadiului curent al mediului de sprijin si elaborarea conceptelor de dezvoltare a sistemelor primare atasate acestuia in contextul serviciilor de navigatie pe Dunare


Anunt de participare (utilitati) numarul 140935/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 1236460016/300, In atentia: CRISTIAN SENDREA, Email: [email protected], Fax: +40 1236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de analiza stadiului curent al mediului de sprijin si elaborarea conceptelor de dezvoltare a sistemelor primare atasate acestuia in contextul serviciilor de navigatie pe Dunare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Giurgiu pt activit tehnice, analiza, coordonare, organizare;
Bechet, Corabia si Calafat pt activit tehnice de masura, prelevare de probe, obs;
Galati pt activit tehnice, analiza, coordonare, organiz
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de analiza stadiului curent al mediului de sprijin si elaborarea conceptelor de dezvoltare a sistemelor primare atasate acestuia in contextul serviciilor de navigatie pe Dunare cu urmatoarele directii de activitate:
D1- Analiza caracteristicilor de baza ale mediului de sprijin si elaborarea conceptului de modelare dinamica pentru reprezentarea acestora din perspectiva navigatiei pe Dunare;
D2 ? Analiza tehnologiilor informatice din perspectiva obtinerii, reprezentarii si a schimbului informatiilor atasate mediului de sprijin;
D3 ? Evaluarea infrastructurii fixe si mobile atasate mediului de sprijin si elaborarea conceptului de dezvoltare a acestora ca elemente suport pentru radionavigatie si control al traficului;
D4 ? Evaluarea si stabilirea limitelor de aplicabilitate a serviciilor aferente navigatiei pe Dunare si elaborarea conceptului tehnic privind interfatarea acestora cu domeniul navigatiei maritime;
D5 ? Organizarea si coordonarea proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de analiza stadiului curent al mediului de sprijin si elaborarea conceptelor de dezvoltare a sistemelor primare atasate acestuia in contextul serviciilor de navigatie pe Dunare cu urmatoarele directii de activitate:
D1- Analiza caracteristicilor de baza ale mediului de sprijin si elaborarea conceptului de modelare dinamica pentru reprezentarea acestora din perspectiva navigatiei pe Dunare;
D2 ? Analiza tehnologiilor informatice din perspectiva obtinerii, reprezentarii si a schimbului informatiilor atasate mediului de sprijin;
D3 ? Evaluarea infrastructurii fixe si mobile atasate mediului de sprijin si elaborarea conceptului de dezvoltare a acestora ca elemente suport pentru radionavigatie si control al traficului;
D4 ? Evaluarea si stabilirea limitelor de aplicabilitate a serviciilor aferente navigatiei pe Dunare si elaborarea conceptului tehnic privind interfatarea acestora cu domeniul navigatiei maritime;
D5 ? Organizarea si coordonarea proiectului in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini sectiunea II din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 828, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
18.000 lei sau echivalent euro. Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BCE(www.ecb.eu)la 31.10.2012. Perioada de valab a garantiei de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Gar de particip se constituie prin virament bancar in cont RO75 BRDE 180S V038 7954 1800 deschis la BRD Galati sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care Ofertantul depune o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, se obliga fata de Administratia Fluviala a Dunarii de Jos R.A. Galati, sa plateasca suma de 5.608 lei, conform Art. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori ec, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii. In orice situatie, gar de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta (in exteriorul acesteia).Ofertele care nu sunt insotite de dovada gar de particip asa cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire vor fi respinse. Formularul de gar bancara pentru particip se gaseste la Sectiunea III a Documentatiei de Atribuire ? Formularul nr. 11 5% din pretul contractului fara TVA Contractorul are obligatia de a constitui GBE a contr in termen de 15 zile de la data semnarii contr de ambele parti si inreg acestuia la sediul achizitorului. GBE va avea valab pana la finaliz de drept a contra plus 30 zile.GBE se constituie printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are oblig ca in15 zile de la data semnarii contra de ambele parti si inreg acestuia la sediul achiz sa deschida un cont la unitatea Trezoreriei Statuluisi sa depuna in cont suma de 1% din pretul contr cu TVA.Pe parcursul indepl contr, autorit contr va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept GBE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana prin Programul TEN-T in cuantum de 50% si Bugetul de Stat in cuantum de 50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea Completarea si prez Formularului 3 Formularul 3 se va completa si de tertul sustinator daca este cazul Decl priv neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea si prez Formularului 4 Formularul 4 se va completa si de tertul sustinator daca este cazul, litera a, c indice 1 si d din OUG34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/2010 Completarea si prez Formularului 5 Decl priv neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea si prez Formularului nr. 12 Pers din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general Mircea Razvan Cristea, sef serv.achizitii Cristian Sendrea Formularul 12 se va completa de subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie si Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Aceste doc vor fi prez in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Autorit contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunic privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , doc depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Pentru persoane fizice sau juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Pentru persoane fizice sau juridice straine Certificat constatator sau alt document echivalent corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de Oficiul Registrului Comertului/autoritati competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BCE, pentru fiecare an in parte (www.ecb.eu)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal solicitat:
Expert 1 - management integrat in sisteme de navigatie - coordonator principal - Studii superioare Certificari in : managementul proiectelor (de nivel PMP sau echivalent), managementul proiectarii serviciilor IT (ITIL SD sau echivalent). Participarea in calitate de manager de proiect la proiecte/proiecte similare in domeniul navigatiei pe ape interioare si maritime.
Expert 2 - arhitect sisteme informatice de navigatie ? coordonator asistent - Studii superioare in domeniul Tehnologia Informatiei. Certificari in : arhitectura sistemelorsi managementul proiectelor. Participarea in calitate de expert la un proiect/proiecte similare in care a fostresponsabil de proiectarea unui sistem informatic pentru transmiterea informatiilor de navigatie pe ape interioare prin intermediul unui serviciu public
Expert 3 - morfologie si sedimentologie - Studii superioare de specialitate in domeniile geologie si geofizica. Participare ca expert tehnic de profil in proiect/ proiecte, in care a fost responsabil de analiza efectului schimbarilor morfologice, respectiv al fluxurilor de sedimente, asupra conditiilor de navigatie pe ape interioare.
Expert 4 ? Modelare matematica
Studii superioare de specialitate in domeniul Matematica. Participare ca expert tehnic de profil la un proiect/proiecte, similare in care a fost responsabil de elaborarea unui model matematic de calcul al nivelului apei, pe baza unui model digital al terenului, pentru un sector navigabil pe ape interioare.
Expert 5 - IENC si aplicatii ECDIS
Studii superioare in domeniul Tehnologia Informatiei. Participare ca expert tehnic de profil la un proiect/proiecte, similare in care a fost responsabil de introducerea informatiilor batimetrice in harti electronice de navigatie pentru cai navigabile interioare
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 12:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori U.C.V.A.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana prin Programul TEN-T in cuantum de 50% si Bugetul de Stat in cuantum de 50%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul TEN-T)
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.roIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Totodata, potrivit Ordonantei de urgenta nr. 34/2006 privind achizitiile publice aceste termene de asteptare pana la incheierea contractului - de la care pornesc cele maximum 7 zile - sunt de 6 zile, respectiv 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, in functie de valoarea contractelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Fluviala a Dunarii de Jos Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 1236460016/204, Email: [email protected], Fax: +40 1236460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer