Licitatie Publica - servicii de analize medicale
Anunt de participare numarul 144650/29.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: ing. Bunea Leonard-DA, ec. Mihalache Virgil-CS, Tel. +40 239693868, In atentia: ing. Bunea Leonard-DA, ec. Mihalache Virgil-CS, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean
Activitate (activitati)
Altele: spital judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de analize medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: spitalul judetean de urgenta braila, sos. buzaului nr. 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 065, 504.48 si 21, 240, 117.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: aug-dec2013, ian-dec 2014, ian-dec 2015, ian-dec 2016, ian-iul 2017
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de analize medicale conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie de servicii de analize medicale descrise in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 065, 504.48 si 21, 240, 117.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: 422678 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, formular 7.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001lei; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA., formular 10.Garantia de buna executie se constituie, ulterior semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentare formular 4 , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 5 (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)
c)Prezentare formular 13 - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006
Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de credite
Director financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraDr. Iugulescu Mihail ? coordonator activitate medicala
Sef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuire
Ing. Bunea Leonard - intocmire Documentatie de atribuire.
Cons jur. Gegea Constanta ? intocmire Documentatie de atribuireDr. Vasile Mihaela ?intocmire Caiet de sarcini
Ec. Mihalache Virgil?presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare a ofertelord)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr.12
e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.
f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.
g)declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 2.
Documentele solicitate vor trebui prezentate astfel: tertul sustinator are obligatia de a prezenta numai declaratiile privind neincadrarea in prev. art. 69^1, art. 180, 181 lit. a), c1) si d), in timp ce in cazul subcontractantilor este obligatorie prezentarea numai a declaratiei privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.
2. Certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal, in copie certificata conform cu originalul, cu semnatura si stampila, privind inregistrarea sediului si a punctului de lucru.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 6, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
2) Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, precum si balanta sintetica la 31.12.2012. Se va prezenta o fotocopie dupa aceste documente.
3) Se va prezenta Cifra de Afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de
ofertantul individual, formular 14. Acest document se solicita pentru ca riscul neideplinirii contractului sa fie redus, iar ofertantul sa demonstreze ca are credibilitatea si capacitatea financiara de a derula corect contractul, in cazul in care oferta este declarata admisibila si ofertantul declarat castigator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatia sanitara de functionare ( vizata la zi), pentru fiecare laborator detinut de ofertant.
2.Acreditare conform SR EN ISO 15189:2007.(2) din OUG nr. 34/2006 ?echivalente cu astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent , indeplinirea acestor cerinte; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate?.
3. Contracte sau alte documente care atesta participarea la control extern de calitate de cel putin 4 ori pe an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor care atestaacreditarea conform Standardului Calitatii ISO 15189 (sau echivalent cf. art 177 alin (2) din OUG nr. 34/2006 ?echivalente cu astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent , indeplinirea acestor cerinte; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S059-116998 din 11.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 12:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www. spitalbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 15:14