Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de analize medicale


Anunt de intentie numarul 26205/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Bunea Leonard, Tel. +40 239693868, In atentia: Ing. Bunea Leonard, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
servicii de analize medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului, nr. 2
Cod NUTS: RO221 - Braila
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 600, 997.44 si 15, 602, 452.8RON
Achizitie de servicii de analize medicale ce vor fi prezentate in Anuntul de participare si in Caietul de sarcini.Acord cadru cu un operator economic.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.04.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
intra sub incidenta anexei 2B din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; publicare in SEAP a documentatiei de atribuire
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: Licitatie deschisa off-line. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Cerinte de calificare si selectie: Documente solicitate pentru neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006; Documente solicitate pentru neincadrarea in prev art. 181 lit. a, lit. c)1 si lit d) din OUG 34/2006; prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta; prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev art 69 ^1 din PUG 34/2006; certificatele fiscale se vor formula astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; certificat constatator eliberat de ORC; Autorizatia sanitara de functionare ( vizata la zi); Acreditare conform SR EN ISO 15189:2007.Prezentarea documentelor care atestaacreditarea conform Standardului Calitatii ISO 15189 (sau echivalent cf. art 177 alin (2) din OUG nr. 34/2006 ?echivalente cu astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent , indeplinirea acestor cerinte; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate?, Certificat care atesta participarea la control extern de calitate de cel putin 4 ori pe an; fisa de informatii generale; Ofertantul va elabora oferta tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prev in caietul de sarcini. Nerespectarea oricarei solicitari din Caietul de sarcini atrage de la sine respingerea ofertei.Lipsa propunerii tehnice si financiare este asimilata de catre autoritatea contractanta cu situatia prev de art. 36 2(a) din HGR 925/2006, oferta fiind considerata neconforma.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer