Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de analize medicale pentru personalul S.T. Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 106737/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan Cel Mare Nr. 1A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Punct(e) de contact:  BOGDAN IONESCU, Tel. Tel.021 201.63.12, Email:  [email protected], Fax:  021 317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de analize medicale pentru personalulS.T. Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Pentru personalul tehnico-administrativdin sediul S.T. Bucuresti, serviciile medicalese vor desfasura la sediulS.T. Bucuresti.
Pentru personaluldin Centrele de Exploatare si Statiile electrice , serviciile medicale solicitatese vor desfasura la Centrele de exploatare si statiile electrice din gestiunea S.T. Bucuresti, conform tabelului din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de analize medicale pentru personalulS.T. Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile medicale solicitate sunt:
a) Hemoleucograma completa = 223 persoane
b) Sumar de urina=223 persoane
c) Audiograma cu interpretare= 153 persoane
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
82 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 150 lei; GBE 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere care poate fi dovedita printr-un angajament ferm intre asociati, care sa confirme existenta resurselor tehnico-economice si profesionale.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa nu fie in situatia de a fi fost condamnat, in ultimii cinci ani, prin hotarire definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Ofertantii trebuie sa nu se afle intr-una din situatiile prevazute in art. 181 lit. a), b), c)si d) din OUG 34/2006.
Declaratie de eligibilitate (Formular F3) din care sa rezulte ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. d din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de O.N.R.C. ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 a, b si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F4).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat in vigoare la data licitatiei.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie inscris in Registrul Comertului;
in obiectul de activitate sa aibe activitatea supusa procedurii de achizitie.
Autorizatia sanitara de functionare.
Fisa de prezentare a institutiei medicale ofertante, care sa cuprinda toate cabinetele de specialitate existente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.n cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte dovada ca in ultimii 3 ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu acelea cuprinse in caietul de sarcini. In acest sens, ofertantii vor prezenta lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (Formular F6), insotita de copii dupa cel putin un contract de servicii similare prestate si recomandari care vor contine valori, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale serviciilor, din vina prestatorului.Declaratie referitoare la dotarea tehnica, care dovedeste capacitatea tehnica de a presta serviciul (Formular F8)
Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte declaratie care contine informatii privind numarul mediu angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitatenumarul si pregatirea persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formular F7).Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor de conducere responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini , ,cheie? in indeplinirea contractului, precum si de copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere privind asigurareacu dotarile corespunzatoare, aparatura medicala, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru a prestarea serviciul din contract;
Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarea din partea beneficiarului aferenta serviciilor similare invocate, pentru a dovedi calitatea servicilor prestate precum si ca poate finaliza serviciile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf. pct. A3 din docum.de atribuire. Elem.ofertei care urmeaza sa faca ob.proc. de reofertare: pretul ofertei, durata totala de executie a lucrarilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 11:00
Locul: Sediul S.T. Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr. 107-108, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010861, Romania, Tel. 021/332.35.64, Email:  [email protected], Fax:  021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 255 si 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Tel. 021/201.62.37, Email:  [email protected], Fax:  021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer