Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?servicii de andocare si reparatii nave tip N.P.R. proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?


Anunt de participare numarul 143084/16.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Patrascu, Tel. +40 241/655650, In atentia: Cristina PREDA, Email: [email protected], Fax: +40 241/610074, Adresa internet (URL): www.bazanavala.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparatii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 019, 862.29 si 2, 550, 614.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Inperioada01.07.2013- 31.05.2014se vor incheia contracte subsecvente semestrial, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Numarul deserviciiminime si maxime previzionatepentru acordul-cadru/contract subsecvent sunt specificate in anexa B pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Informatii privind subcontractarea
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?
Numarul de servicii minime si maxime previzionate pentru acordul cadru/contractul subsecvent sunt specificate in anexa B pentru fiecare lot.Lotul 1- ?servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE? ?min.1 serv./max.3 servicii
Lotul 2 - ?servicii de andocare si reparatiinave tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati? - min.1 serv./max.2 servicii
Seaccepta oferta pentru numarul maxim previzionat de servicii pentru acordul cadru, din fiecare lot ofertat.Locurile de bazare ale navelor sunt: tip N.P.R - Portul Militar Mangalia, DRAGOR MARITIM - Portul Militar Constanta
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 019, 862.29 si 2, 550, 614.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: -conform anexeiB pentru fiecare lot.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 7 din O.U.G. nr.114/2011 (actualizata). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune pana la data si ora limita de depunere a candidaturilor, comunicate ulterior prin anuntul de participare.Mod de constituire: a) instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate; garantia trebuie sa prevada plata conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b) OP(cont Trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez. Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca;Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (120 zile).Sumacarese varetine in conditiile prevazutelaart. 188dinO.U.G. nr. 114/2011 (respectiv art. 278^1 din OUG 34/2006) este specificata in anexa B pentru fiecare lot. a) Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra acesteia.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat.In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acestiabeneficiazadereduceri cu 50%privind garantia de participare si garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 8 din O.U.G. nr.114/2011 (acualizata).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.1.5) Informatii privind autorizatia de securitate
Candidatii care nu detin inca o autorizatie de securitate, pot obtine aceasta autorizatie pana la: -
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Prezentarea: C1-certificat de participare cu oferta independenta - formularul 2, completat.C2-declaratie privind situatia personala a ofertantului, conform art. 155, din OUG 114/2011(actualizata) -formularul 12 A, completata.C3-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 156 din OUG 114/2011 (actualizata) -formularul nr.12 B.1, completata.C4-declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 150din OUG 114/2011 (actualizata) ? formularul nr.12 B.2, completata.Persoane cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022:1. conducatorul autoritatii contractante: Haulica Dan - comandant; 2. membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire:
- GimanIuliu ? loctiitor comandant; Buliga Vasile?contabil sef;Preda Madalina?jurist;3. persoane din cadrul autoritatii contractante care organizeaza, deruleaza si finalizeaza procedura de achizitie mentionata: din comisia de evaluare/negociere: -Presedinte cu drept de semnatura: Fodor Daniel;Membri: Bucur Silviu, Patrascu Octavian, Caciularu Stelian, Preda Cristina;
-Membri de rezerva: Blidea Liliana, Bujor Ghita.
C5 - declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul nr.12C, completata.Nota: Documentele de la pct. C1 -C5 vor fi depuseside ofertantul asociat.C6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat. Se va prezenta: Pentru persoane juridice/fizice romane:
- certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care sedepun candidaturile (copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal). Candidatii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.In cazul unei asocieri, se va depune acordul de asociere, semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare, semnat de parti.
Nedeclarareasubcontractantului/subcontractantilor presupunederulareacontractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.
C.7.fisa de informatii generale. Se va completaformularuluinr. 3din Anexa Formulare. Formularul va fi completat de catre candidatul /tertul sustinator/asociat/asociati subcontractant/subcontractanti (unde este cazul). C.1 ? Dovedirea inregistrarii.
Se va prezenta: - Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca cel care candideaza, arein obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie - pentru persoane juridice/fizice romane ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- pentru persoane juridice/fizice romane ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul este rezident - pentru persoane juridice/fizice straine ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor serviciiprestate in ultimii cinciani, din care sa rezulte prestarea unor servicii deandocare si reparatii a navelor, valori, perioade deprestare, beneficiari.-certificate/documente emise de beneficiarii inscrisi in lista, din care sa reiasa prestarea de servicii de andocare si reparatii nave.Cerinta minima privind valoarea contractelor mentionate:
- minim 510.890, 18 lei fara TVA, pentru lotul 1;
- minim 508.972, 11 lei fara TVA, pentru lotul 2.
Pentru loturile 1 si 2:
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele, prin care operatorii economici sa faca dovada ca dispun de un minim necesar de echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari, considerate ca strict necesare pentru efectuarea serviciilor, respectiv: Doc plutitor sau doc uscat de minim: 1000 tf; Instalatie de spalare cu jet de apa (Pmin 250 bar)=1; Instalatie de sablare=1; Macarale (sarcina minim 10 tf)=2; Instalatie de verificare suduri prin metode nedistructive=1; Strunguri universale-1; Instalatii de sudura: electric=1, oxiacetilenic=1, gaz inert=1; Instalatii aer comprimat=1.
Pentru operatorii care vor utiliza docul plutitor:
Documente care dovedesc verificarea si autorizarea de functionare a docului plutitor in termen de valabilitate la data depunerii candidaturilor, emisa de Autoritatea Navala Romana / autoritati similare din alte state, in baza Ordinul 892/2.06.2006 privind certificarea conformitatii navelor maritime care arboreaza pavilion roman si efectueaza voiaje interne cu normele tehnice aplicabile, emis deMinisterul Transporturilor, Constructiilor si Turismului) copie
Pentru loturile 1 si 2:
Declaratie privind personalul, prin care operatorii economici sa faca dovadacadispun de unminim de personal de specialitate considerat ca strict necesar pentru efectuarea serviciilor, pentru fiecare dintre loturi, respectiv: ingineri (subingineri) constructii nave=1; ingineri (subingineri) UTS=2; ingineri (subingineri)TCM=1; maistri=2; tehnicieni=2; curatitor de fatade(sablator)=2; vopsitori=2; lacatusi constructii metalicesi navale=2; sudori=4; tubulatori navali=1; izolatori=1; instalatori=1; electricieni nave=2; tamplari (dulgheri)=1; motoristi=1; frezori=1; strungari=1; macaragii=2.
Informatii privind subcontractantii
a)Daca candidatul apeleaza la subcontractanti
- declaratie privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestorab) Daca candidatul nu apeleaza la subcontractanti-declaratie pe proprie raspundere ca nu apeleaza la subcontractanti
C.1- Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza serviciile ce fac obiectul acordului-cadru: certificatISO 9001/ echivalent pentru candidat/ofertant.
Nu se accepta candidati in curs de certificare.
Vor fi admisi ofertantii care prezinta documente din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand sa primeasca cerificarea propriu-zisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Completarea Formularuluinr. 12 Edin Anexa Formulare;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR: 2008 ? 1 euro= 3, 9852 lei, 2009 ? 1 euro= 4, 2373 lei, 2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei, 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei.Pentru anul 2013: conversia valorilor se va face la cursul mediu lunar comunicat de BNR pentru luna martie 2013:1 euro = 4, 3915 lei.- Completarea formularului 12H din Anexa FormularePentru operatorii care vor utiliza docul plutitor: Prezentarea certificatului de siguranta a constructiei si echipamentelor navei/echivalent, copieCompletarea formularului 12I din Anexa Formulare;Completarea formularului nr. 12G din Anexa Formulare;sauCompletarea unei declaratii pe proprie raspundere ca, candidatul nu apeleaza la subcontractantiCertificate emise de organisme independente sau certificate echivalente, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a candidaturilor - copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Aut.contr.nu doreste limitareanr de op.ec.priv. partic.Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pt.etapa IIde neg.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele din alte state vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2013 10:00
Locul: UM 02022 - Str. Fulgerului nr.99 Constanta - Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de negociere si reprezentantii autorizati ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)Achizitia se incadreaza in prevederile art.1/OUG 114.Preturile unitare ofertate, exprimate in lei, vor ramane ferme pe toata durata acordului cadru si reprezinta preturile pe baza carora se va stabili valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit ulterior.Nava, perioada si cantitatile (manopera si materiale) pentru fiecare contract subsecvent vor fi stabilite corespunzator necesitatilor pentru care se vor incheia respectivele contracte subsecvente.Operatorul/operatorii economic/economici semnatar/semnatari al/ai acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta prestarea de servicii, asa cum a fost prevazuta in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.Solicitarea autoritatii contractante, adresata operatorului economic pentru a presta serviciile, se materializeaza prin incheierea unui contract subsecvent acordului-cadru.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent acordului?cadru, autoritatea contractanta va transmite in scris, promitentului ? prestator, aflat pe prima pozitie din clasament, datele necesare pentru prestarea serviciului (nava, perioada si cantitatile de manopera si materiale).Contractele subsecvente se atribuie in cascada, promitentul - achizitor avand dreptul de a incheia contractul subsecvent cu urmatorul clasat, in cazul in care promitentul-prestator nu are capacitatea, din propria sa culpa, de a raspunde in termen de 3 zile solicitarii de semnare a unui contract subsecvent .La semnarea fiecarui contract subsecventse vorprezenta: -propunerea tehnica si graficul de indeplinire a contractului subsecvent;
-formularul de oferta si centralizatorul de preturi, intocmite conform solicitarii autoritatii contractante.Formularele vor fi transmise de catre autoritatea contractanta odata cu invitatia pentru semnarea contractului subsecvent.Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de operatori economici. Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificate vor fi selectati pentru etapa II ? negociere. Acordul cadru se va incheia cu primii 4 operatori economici.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia deatribuire solicitate de operatorii economici prin faxsimail, se vor atasa prezentului anunt de participare in SEAP.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea acestora se va realiza in baza depunerii unei noi oferte financiare depusa in plic inchis.In cazul in care ofertantii clasati pe locurile 2, 3, 4 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul. Acesta nu poate fi mai mic decat pretul ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita depunerea unor noi oferte financiare depuse in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art. 188 din O.U.G. nr. 114/2011.Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241/610064, Fax: +40 241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer