Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 116092/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Bucuresti - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, (cladirea Garii de Nord, intrarea de la Coloane, poarta B, et. 2, cam. 157), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010858, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Floroiu, Tel. 021/3101150, Email:  [email protected], Fax:  021/3114276, 021/3101150, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
art. 8, lit d din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: subunitati ale RTFC Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta in subunitati ale RTFC Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251110-4 - Servicii de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta in subunitati ale RTFC Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 613RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 20000 lei, garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea.
b) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
c) certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.
d) certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale.
e)declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
f)Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
1. Obiectul principal de activitate este "Lupta contra incendiilor si prevenirea acestora" conformcod CAEN 8425 - Activitati de lupta impotriva incendiilor si de prevenire a acestora
2.Activitati secundare :
*cod CAEN 7487 ? Activitati de evaluare, altele decat pentru bunuri imobiliare si asigurari
*cod CAEN 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 31.12.2009 si 30.06.2010;
b) declaratie privind cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista servicii similare in ultimii 3 ani, cuvalori, perioade, beneficiari. Se vaanexa minim o recomandare si un contract finalizat sau in derulare, din ultimul an, si al carui obiect de activitate este "Lupta contra incendiilor si prevenirea acestora".2. Declaratie de studii, pregatirea profes si calificare personal de conducere si ale pers responsabile de executi serviciu, se va face dovada ca personalul este angajat cu contract individual de munca, ca este calificat si atestat, inclusiv pentru identificarea, si evaluarea riscurilor de incendiu, pe baza standardelor ocupationale conf Ordinului MIRA nr.210/2007 si a Ordinului MAI nr.130/2007 .
3. Declaratie ca serviciul de urgenta privat constituit ca societate comerciala pentru prestari servicii, va fi organizat si va functiona conform Ordinului MAI nr. 158/2007. Serviciul va fi minim de categoria a V-a, incadrat cu pompieri calificati si cadre de conducere competente.
4.Declaratie cu masurile de protectie a mediului aplicabile in timpul contractului.
5.Dovada detinerii in administrare de mijloace tehnice specifice activitatii de prevenire si stingere a incendiilor; lista cu mijloace fixe ale ofertantului pt contract.
6. Declaratie referitoare la subcontractanti si specializarea lor.
7. Declaratie pt respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
8. Dovada ca este atestat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, precum si de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta din Ministerul de Interne, pentru executarea acestor operatii.9.Avizul de infiintare/functionare ca societate prestatoare de servicii, aviz emis in baza legii 307/2006 de catre Inspectoratul pentru situatii de Urgenta.
10.Avizul pentru 1 sector de competenta din care sa rezulteca ofertantul poate desfasura activitati de aparare impotriva incendiilor cu specific feroviar, emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta.
11. Certificate ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, OHSAS18001/2007. Nu se accepta in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 10:00
Locul: RTFC Bucuresti - Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, et. 2, cam 157
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii de finantare. Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre o decizie a autoritatii copntractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010858, Romania, Tel. 021/3114276, Fax:  021/3114276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer