Licitatie Publica - Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta
Anunt de participare (utilitati) numarul 123373/10.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Muntenia - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, (cladirea Garii de Nord, intrarea de la Coloane, poarta B, et. 2, cam. 157), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010858, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Floroiu, Tel. 021/3101150, Email: [email protected], Fax: 021/3114276, 021/3101150, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
art. 8, lit d din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot1 - Depoul Bucuresti Calatori; Lot2 - Depoul Ploiesti; Lot3 - Revizia de vagoane Bucuresti Grivita
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta la: Lot1 - Depoul Bucuresti Calatori; Lot2 - Depoul Ploiesti; Lot3 - Revizia de vagoane Bucuresti Grivita. La fiecare unitate se va lucra cu o autospeciala deservita de 3 (trei) posturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251110-4 - Servicii de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta la: Lot1 - Depoul Bucuresti Calatori; Lot2 - Depoul Ploiesti; Lot3 - Revizia de vagoane Bucuresti Grivita. La fiecare unitate se va lucra cu o autospeciala deservita de 3 (trei) posturi
Valoarea estimata fara TVA: 562, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: Lot1-3750 lei, Lot2-3750 lei, Lot3-3750 lei; garantia de buna executie-5% din valoarea contractului pentru fiecare lot inparte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea.b) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.c) certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.d) certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale.e) declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurentaf)Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 31.12.2010;b) declaratie privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista servicii similare in ultimii 3 ani, cu valori, perioade, beneficiari, anexa copia unui contract.2. Declaratie personal angajat in ultimii 3 ani, dovada ca personalul este calificat si atestat, inclusiv pentru identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu.
3. Aviz infiintare/functionare serviciu privat pt situatii de urgenta, min categ IV, emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, dovada ca detine o autospeciala de interventie in stare de functionare, inscrisa in circulatie si cu revizia tehnica in termen, care, conform cartii tehnice este deservita de trei persoane.
4. Declaratie protectia muncii.
5. Declaratie protectia mediului, 6. Declaratie subcontractanti si specializarea acestora.
7. Certificate ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2007, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 10:00
Locul: RTFC Muntenia - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, et. 2, cam. 157, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii de finantare. Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre o decizie a autoritatii copntractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. 021/3114276, Fax: 021/3114276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 14:22