Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de arhivare a dosarelor si evidentelor aflate in fondul arhivistic al Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj


Anunt de participare numarul 43901/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj
Adresa postala: str. Alexandru Vaida Voevod, nr.53, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400436, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Merca, Tel.0264431666, In atentia: Maria Suarasan, Email: [email protected], Fax: 0264541640
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Cadastru si publicitate imobiliara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de arhivare a dosarelor si evidentelor aflate in fondul arhivistic al Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: - Sediul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj;
- Sediul Judecatoriilor Cluj Napoca, Turda, Dej si Gherla, precum si laSediul Birourilor de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj Napoca, Turda, Dej si Gherla, respectiv: -BCPI Cluj Napoca, Localitatea Cluj Napoca, P-ta Garii, nr. 4-5;
-BCPI Turda, Localitatea Turda, str. Republicii, nr. 31;
-BCPI Dej, Localitatea Dej, P-ta 16 Februarie, nr. 2-4;
-BCPI Gherla, Localitatea Gherla, str. Plugarilor, nr. 2;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de arhivare a cca. 2.525.000 dosare continand in medie 12 file, cca. 45.000 dosare continand in medie 25 file si cca. 2000 dosare continand in medie 250 file.Serviciile de arhivare vor consta in: identificarea documentelor, selectarea documentelor, gruparea si ordonarea dosarelor cronologic, introducerea in coperti noi de carton (dosare simple), capsarea sau legarea, scrierea pe dosare, evidentierea dosarelor arhivate in programul informatic, constituirea mapelor, scrierea si lipirea etichetelor pe mape. Predarea dosarelor catre beneficiarul serviciului, conform specificatiilor cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74875100-4 - Servicii de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cca. 2.572.000 dosare, din care: cca. 2.525.000 contin in medie 12 file;45.000 contin in medie 25 file;2.000 contin in medie 250 file, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 100, 000 si 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 1% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, conform prevederilor HG nr. 1210/2004, republicata, art. 6(7) si art. 16(1).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Copie Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;Autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, pentru persoane fizice romane, respectiv echivalente pentru persoane juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
-Informatii generale - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Calculul se va face in lei si in euro la cursul mediu al BNR comunicat in data 24.03.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Activitatea de arhivare si legatorie sa fie inscrisa in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Lista principalelor contracte incheiate in ultimii 3 ani, avand ca obiect servicii similare;Recomandari de la cel putin 3 operatori economici, privind activitatea de arhivare prestata;Lista cu personalul propus sa presteze serviciile de arhivare si legatorie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Doi angajati sa detina autorizare certificare de la organele abilitate pentru activitatea de arhivare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei
90%
Descriere:
2.
Termenul de executie al serviciilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Cluj Napoca, str. Alexandru Vaida Voevod, nr. 53, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea fondului arhivistic detinut de OCPI Cluj, obiect al procedurii, se poate face la solicitarea scrisa a potentialilor operatori economici, in perioda 20.02.2008 - 21.03.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Alexandru Vaida Voevod, nr. 53, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400436, Romania, Tel.0264431666, Email: [email protected], Fax: 0264541640
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer