Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de arhivare electronic a documentelor ANI, solutie de gestiune si valorificare arhiva electronic si servicii de infrastructura asociate.


Anunt de participare numarul 63883/17.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: B-dul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investiti si Achizitii Publice, Tel.0788232355, In atentia: Andreea GRIDAN, Email: [email protected], Fax: 0212120702, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de arhivare electronic a documentelor ANI, solutie de gestiune si valorificare arhiva electronic si servicii de infrastructura asociate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ANI - B-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 489, 900 si 1, 959, 600EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent pe an, in valoare de 489900 euro fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de arhivare electronic a documentelor ANI, solutie de gestiune si valorificare arhiva electronic si servicii de infrastructura asociate- Conform documentatie anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din Caietul de Sarcini si a specificatiilor tehnice din documentatia anexata
Valoarea estimata fara TVA: intre 489, 900 si 1, 959, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 17.390 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantare de la bugetul de stat, - plata se va efectua cu ordin de plata in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 41, 44, 45 si 46 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - conform art.180 din OUG.34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006;
Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
Certificat fiscal; Certificat de atestare fiscala;
Certificat constatator eliberat de O.R.G. de pe langa instanta competenta; Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; 2.Ofertantul va trebui sa prezinte cel putin o recomandare din partea beneficiarilor/clientilor; 3.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin 2(doua) contracte al caror obiect a fostefectuarea de prestari servicii similare.4.Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv a contractelor subsecvente;5.Experienta similar in domeniu - cel putin de 3 ani, cu obligativitatea prezentarii a cel putin unui contract similar; 6.Autorizatie pentru livrarea software-ului. Se solicita ca ofertantii sa fie autorizati pentru livrarea si customizarea software-ului aplicatiei, instruire si suport tehnic(on-line, on-site, up-date, up-grade) din partea producatorului produsului software.
7.SR EN ISO 9001/2001: SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII,
- SR EN ISO 14001/2005: SISTEM DE MANAGEMENT DE MEDIU, - SR EN ISO 18001/2005: SISTEMUL DE MANAGEMENT AL SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE, - SR EN ISO 27001: STANDAR PENTRU SECURITATEA INFORMATIEI; 8. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 13:00
Locul: AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE (A.N.I) B-dul Lascar Catargiu, nr.15, sect.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daMembrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Buc, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica - A.N.I.
Adresa postala: B-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1, Localitatea: Buc, Cod postal: 010661, Romania, Tel.021-212.07.01, Fax: 021-212.07.02
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2008 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer