Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de arhivare, indosariere, legare


Anunt de participare (utilitati) numarul 91288/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 201.63.17, Email: [email protected], Fax: 021 317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de arhivare, indosariere, legare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de arhivare, indosariere, legare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de arhivare, indosariere, legare
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1000 lei GBE 7% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere care poate fi dovedita printr-un angajament ferm intre asociati, care sa confirme existenta resurselor tehnico-economice si profesionale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cazier judiciar al conducatorului societatii sau declaratie de eligibilitate (Formular F3) din care sa rezulte ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art 180 si 181 lit.d din OUG 34/2006.
Certificat constatator emis de O.N.R.C. ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 a, b si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F4). In cazul ofertantilor care nu au sediul in Romania, daca in tara de origine nu se emite un asemenea document de organismele abilitate, se acceptaFormularul 12 B din ordinul ANRMAP 155/2006.
2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de30.09.2009.Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca nu se afla in situatia de a avea obligatii exigibile de plata neonorate catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil (30.06.2009), vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte dovada ca in ultimii trei ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect executarea unui serviciu similar, ealaborarii unei lucarari de selectionare aprobata de Arhivele Nationale (Proces verbal de receptie, copia confirmarii lucrarii de catre Arhivele Nationale.) Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte recomandarea din partea beneficiarului aferenta serviciilorsimilare invocate, cuprinzind cel putin urmatoarele aspecte:
a) obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv:
b)daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate:
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale serviciilor din vina prestatorului;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA0574
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2009 10:30
Locul: Sediul ST Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite ca si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-108, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 255 si 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/201.62.35, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer