Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de arhivare si legatorie documente


Anunt de participare numarul 6177/19.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA ARGES
Adresa postala: B-dul. Republicii nr.11, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110062, Romania, Punct(e) de contact: BATAGOI CONSTANTIN, Tel.0248223408, Email: [email protected], Fax: 0248223412, Adresa internet (URL): www.itmarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati de control
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de arhivare si legatorie documente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pitesti Bdul republicii nr 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de arhivare si legatorie documete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74875100-4 - Servicii de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
250 ml
Valoarea estimata fara TVA: 108, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 31.07.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 1125 RON si garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fonduri extrabugetare , platile se efectueaza prin virament in conturi de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita forme juridice exprese
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea Formulare .
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .
3.Certificate constatatoarela data de 28.02.2007 . Pot fi depuse in copie legalizata.
Lipsa documentelor mentionate mai sus nu va putea fi completata ulterior avand ca efect descalificarea ofertantului.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniBilant contabil : la data de 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri de minim 100000 lei/an in ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in utimii 3 ani .
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documente emise de catre Scoala Nationala de Arhivisticadocumente de certificare a calitatii SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5114
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau prin virament in contul RO82TREZ046500318X004537 Trezoreie Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 15:00
Locul: Pitesti Bdul Republicii nr 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti din partea firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: septembrie 2007
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatililor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a actelor administrative
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ITM ARGES Compartimentul legislatie contencios
Adresa postala: Bdul Republicii nr 11, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110062, Romania, Tel.0248223497, Email: [email protected], Fax: 0248 223412
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer