Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare


Anunt de participare (utilitati) numarul 145271/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A.
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0248625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: +40 0248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala aflata in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asigurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Obiectivele operatorului si prestatorului.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract / an. Cantitatile minime si maxime per contract/ acord se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare privind: -asigurareabunurilor din patrimoniul societatii (cladiri si continut) - anexa nr. 1,
-asigurareabunurilor aflate in exploatarea societatii - anexa nr. 1,
-asigurareade accidente a personalului - anexa nr. 2,
-asigurarea de raspundere civila profesionala a conducatorilor societatii (membrii ai consiliului de administratie, directori si alti salariati cu functii de decizie/ raspundere) - anexa nr. 3,
-asigurareade raspundere civila a societatii
-asigurariprivind autovehiculele ( CASCO si RCA ) - anexa nr. 4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare privind: -asigurareabunurilor din patrimoniul societatii (cladiri si continut) - anexa nr. 1,
-asigurareabunurilor aflate in exploatarea societatii - anexa nr. 1,
-asigurareade accidente a personalului - anexa nr. 2,
-asigurarea de raspundere civila profesionala a conducatorilor societatii (membrii ai consiliului de administratie, directori si alti salariati cu functii de decizie/ raspundere) - anexa nr. 3,
-asigurareade raspundere civila a societatii
-asigurariprivind autovehiculele ( CASCO si RCA ) - anexa nr. 4.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
22000 RONa)In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare aadoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, cuantumul va fi calculat in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile incepand cu data stabilita pentru depunerea ofertelor.c)Forma de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul nr. 1 sau orice alt model agreat de institutia emitenta cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin 2-4 din HG 925/2006 sau-ordin de plata, in contulAPA CANAL 2000 SA (CIF RO13009001) IBAN RO32 RZBR 0000060003362322 deschis la Raiffeisen Bank, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofetelord) Garantia de participare se depune in original la registratura autoritatii contractante din Pitesti, B-dul IC Bratianu nr. 24 A si in SEAP obligatoriu semnata cu semnatura electronica extinsa, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Garantia de buna executie (GBE)10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. GBE se va constitui conform art. 89 si 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2;
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale de la sediul social al operatorului economic si de la sediul secundar din Mun. Pitesti (pentru Pitesti daca este cazul) din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.
-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin completarea si prezentarea Formularului nr. 4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
Membrii A.G.A.: Apostoliceanu Sorin, Dinescu Gheorghe, Gentea Cristian, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Tudosoiu Dumitru, Oprea Gheorghe-Gabriel, Ionescu Dumitru, Marica Daniela-Elena, Stoicea Alin Mihail, Neacsu Elena, Puscasu Mariana, Musat Valerica, Ghilencia Vasile Valentin, Dan Vasile, Radu Ion-Marian, Badiu Nicu, Bouleanu Nicolae, Frintura Adrian-Dumitru, Pirnuta Marius-Georgian, Deleanu Ion, Geanta Ilinca;
Membrii C.A.: Patrascu Liviu, Nedelea Veronica, Boteanu Vasile, Goncearu Horia-Radu, Ion Dragos-Catalin;
Directorii S.C. Apa-Canal 2000 S.A.: Decher Ion, Boteanu Vasile, Nedelea Veronica;Sandulescu Mihail
Persoane implicate in implementarea/ derularea proiectelor/ procedurilor: Burcus Mihai, Radomir Sorina, Angelescu Constantin, Visoiu Ovidiu, Monica Glodeanu; Gherna Florin
Nota:
a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Datele inscrise in certificat trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Cerinta nr. 2
Documente/ autorizatie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are dreptul sa practice formele de asigurare solicitate conform caietului de sarcini - prezentare documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013, pentru formele de asigurare solicitate conform caietului de sarcini.
Nota:
a.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
b.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 2.000.000, 00 lei.
Se vor prezenta documente relevante in vederea indeplinirii cerintei cum ar fi bilanturile contabile: 2010; 2011; 2012.
Modalitatea de indeplinire
-Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Se va completa Formularul nr. 5.
-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente.
Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Declaratii corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are capacitatea pentru plata unor despagubiri/ eveniment/-e acoperit/-e prin polita de asigurare in cuantum de 131.000.000, 00 EURO.
Modalitatea de indeplinire
- Prezentare declaratiecorespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are capacitatea pentru plata unor despagubiri/ eveniment/-e acoperit/-e prin polita de asigurare in cuantum de 131.000.000, 00 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte lista reasiguratorilor si gradul de reasigurare, insotita de copia contractelor avand ca obiect reasigurarea formelor de asigurare solicitate conform caietului de sarcini
Modalitatea de indeplinire
- Prezentare copie dupa contractele privind reasigurarea formelor de asigurare solicitate conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
CUANTUM RETUR DE PRIMA [ %] in cazul politelor pentru care nu s-au acordat despagubiri
10%
10
Descriere: componenta tehnica
3.
NUMARUL DE EXCLUDERI- privind plata despagubirilor, cu exceptia RCA
10%
10
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.01.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in SEAP, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256`2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Craiovei nr. 38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110038, Romania, Tel. +4 0248222445, Fax: +4 0248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer