Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELOR


Anunt de participare numarul 67634/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Adresa postala: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010106, Romania, Punct(e) de contact: Mihaileanu Monica, Tel.0213127391, In atentia: Viorel Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0213127391, Adresa internet (URL): www.pna.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.pna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul central al autoritatii contractante precum si sediile serviciilor teritoriale de pe intreg cuprinsul Romaniei.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele in baza carora vor fi incheiate politele de asigurare vor avea valabilitate de cate un an calendaristic, si vor fi incheiate in luna ianuarie a fiecarui an din perioada 2009-2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de asigurare CASCO si RCA pentru autovehiculele din dotarea institutiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66516100-1-Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Parcul auto pentru care se solicita servicii de asigurare CASCO si RCA este compus din 51 de autovehicule.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 2.000 leiGarantia de buna executie - 10 % din val.contr.subsecvent, fara TVA, incheiat anual. Garantiile se vor constitui prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform normelor legale.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta min. obligatorieCompletarea si depunerea DECLARATIEI PRIVIND ELIGIBILITATEA - Form. nr.12ACerinte min. obligatoriiCompletarea si depunerea unei DECLARATII PE PROPRIE RASPUNDERE priv. neancadrarea ofertantului in prev. art.181 din OUG nr.34/06, respectiv ca nu se afla in una din urm. situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar;b) face obiectul unei proc. legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit.a)c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impoz., taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in conformitate cu prev. legale;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre aut. contr., in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prev. la lit. a)-d)Cerinta min. obligatorieAut. contr. solicita prez. de doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca pers. fiz. sau jur. si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu prev. din tara in care ofertantul este stabilit.
- Certificate fiscale elib. si prez. in cond. solicitate in Fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare operatorii economici urmeaza saprezinte in acest scop obligatoriu minim urmatoarele documente relevante :
a)bilantul contabil la 30.06.2008 sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul ;
b) declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala .Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Ofertantul/candidatul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate .Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din ordonanta .In cazul cand un grup de operatori economici doresc sa depuna oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale operatorii economici urmeaza saprezinte in acest scop obligatoriu minim urmatoarele documente relevante: a) o lista a principalelor prestatii de servicii/ livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii/livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor/ livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
b)certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 13:00
Locul: Sediul DNA, str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici in baza imputernicirilor scrise prezentate in sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- DEPO se poate ridica de la sediul Directiei Nationale Anticoruptie, din str. Stirbei Voda, nr.79-81, sector 1, Bucuresti, camera P 70B, cu delegatie.- Daca in timpul derularii contractelor subsecvente, ofertantul ce a fost declarat castigator va initia pentru persoanele juridice sau fizice, un regim de tarifare mai avantajos decat cel din contracte, ofertantul se obliga neconditionat sa aplice noul regim de tarifare si pentru autoritatea contractanta. Modificarea devine obligatorie de drept in momentul initierii noului regim de tarifare constituind calauza obligatorie in contracte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213404642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform capitolului 9 SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR, din OUG NR. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Nationala Anticoruptie - Serviciul investitii achizitii si administrativ
Adresa postala: Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010106, Romania, Tel.0213127391, Email: [email protected], Fax: 0213127391, Adresa internet (URL): www.pna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer