Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Servicii de asigurare a autovehiculelor, Lotul I : Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA, Lotul II: Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor - CASCO


Anunt de participare (utilitati) numarul 142134/22.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213032584, In atentia: Laurean Cetatean, Email: [email protected], Fax: +40 213032572, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Servicii de asigurare a autovehiculelor, Lotul I : Servicii de asigurare de raspundere civila auto ? RCA, Lotul II: Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor - CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti si sediile sucursalelor SC Hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste incheierea unui contract in vederea achizitionarii de polite de asigurare RCA - Lot I si polite de asigurare CASCO - Lot II pentru autovehiculele din dotarea SC Hidroelectrica SA executiv si Sucursale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
66514110-0-Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini pentru loturile I si II
Valoarea estimata fara TVA: 1, 102, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot I: 1.520 lei si Lot II: 4.730lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participare.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalSe va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea III a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participarese va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Garantia de buna executie se poate constituiprin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatiicontractante .Se va completa in conformitate cuFormularul nr.21 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract .Instrumentele de garantare vor fi irevocabileiar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).
In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Se va completa formularul nr.3 in original.Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Borza Remus Adrian-Administrator Judiciar, Vulpescu Dumitru Remus-Administrator Special, Gheorghe Stefan-Director General, Silaghi Radu- Manager Departament Managementul Utilitatilor, Goran Gheorghe-Manager Departament Achizitii si Logistica, Laurean Cetatean-Sef Serviciu Contracte, Bogatoniu Sorin Gheorghe-Sef Birou Achizitii, Dulau Mihaela Lucretia-Economist Serviciul Contracte, Geanta Marinela Nicoleta-Economist Administrativ si Transporturi, Relenschi Constantin Mircea-Inginer Pr.Specialist Serviciul Contracte, Plesca Florentina-Tehnician Administrativ si Transporturi.3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr.4 in original.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se va completa Formularul nr.5 in original. Persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Copie dupa autorizatia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) care dovedeste faptul ca operatorul economic are dreptul sa incheie asigurari de tip RCA si de tip CASCO, in conformitate cu normele interne ale CSA si cu legea nr. 32/2000.(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).
Persoane juridice /fizice straine: a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Copie dupa autorizatia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) care dovedeste faptul ca operatorul economic are dreptul sa incheie asigurari de tip RCA si de tip CASCO pe teritoriul Romaniei, in conformitate cu normele interne ale CSA si cu legea nr. 32/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea FORMULARE, in original
b)Informatii privind situatia financiara: -Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in lei si in euro.
-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa pentruLotul I: 304.000 lei si pentru Lotul II: 1.900.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul nr. 6din Sectiunea FORMULARE, in original;
Nota 1- Pentru Conversia cifrei globale de afaceri din Lei in Euro, pentru candidatii romani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de asigurare obligatorie RCA pentru lotul I si facultativa auto CASCO pentru lotul II, efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertei.Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa fie de minim 150.000 lei pentru lotul I si 950.000 lei pentru lotul II.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentaFormularul 7 din sectiunea FORMULARE, in original.
b)Se va prezenta, potrivit art. 188, alin (2), lit. a) din OUG 34/2006 in vederea dovedirii experientei similare, minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa ?valoarea, perioada de prestare, beneficiari?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta originale sau copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
b) c)Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract. Lista se va intocmi conform Fomularului nr.10 din Sectiunea FORMULARE. La semnarea contractului se vorprezenta obligatoriu si acordurile de subcontractare, conformanexei la formularul 10 din sectiunea FORMULARE care vor deveni anexa la contract.
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 11:00
Locul: sediul HIDROELECTRICA, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
B) MENTIUNI PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIF: a)Cf art.11, alin.4HG925/2006, pentru indepl criteriilor de calif prevazute la cap III.2) din FDA, of are dreptul de a prez initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprez sau legal, prin care conf ca indeplineste cerintele de calif. solicitate. Decl va fi insotita de o anexa in care of. trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte (For. 11).b)Atunci cand un of uzeaza de acest drept, el are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care conf indeplinirea cerintelor de calif in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri in acest sens din partea aut. contr.c)Situatia ec.-financ (cap III.2.2) si/sau Capacitatea tehnica - prof (cap. III.2.3) a of. poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contr, si de o alta pers , indif de natura rel juridice existente intre of. si pers. respectiva. In cazul in care of. isi demonstreaza situatia ec.-financiara si/sau capacitatea tehnica - prof. invocand sustinerea acordata, atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se conf punerea la disp of. a resusrelor invocate. (Form. 12 A , 12 B )Pers. care asigura sustinerea cf celor mentionate mai sus nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura, cf. art. 180 si 181 din OUG 34/2006, prezentand o decl pe proprie rasp. in acest sens (Form. 2).In cazul asoc mai multor op ec cu scopul de a depune ofcomuna, cerintele privind sit. pers. a of, capacitatea de exercitare a act prof. si standarde de asig. a cal trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica - prof, sitec. si financiara (cap. III.2.2 si cap. III.2.3) trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In acest caz se va completa For.13, urmand ca legalizarea asocierii sa se faca doar daca oferta respectiva va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Of Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str Constantin Nacu nr.3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: ., Romania, Tel. +40 213032500, Email: [email protected], Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer