Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism


Anunt de participare numarul 139932/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: Petru Toma, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Apa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurare de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti si locatiile limitrofe
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 475.000 lei, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecventeste de450.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66515000-3 - Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Caseta de ape uzate aferente raului Dambovita;
- Statia de epurare a apelor uzate Glina;
- Patrimoniul Apa Nova BucurestiS.A.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 30.000 lei.In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul lei/alta valuta comunicat de BNR in data de 01.11.2012.Perioada de valabilitate? 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Modalitatea de constituire- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariCuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 5.680 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceScrisoarea de garantie de participare se prezinta in original.Neprezentarea aceasteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila.Aceasta va insoti candidatura impreuna cu scrisoarea de inaintare (formularul 1).In cazul in care candidaturantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri si a garantiei de participare. In aceste situatii, candidaturantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul in care candidaturantul este o asociere, numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si garantia de participare. Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului subsecvent va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de 0, 5% din pretul contractului subsecvent, ce va fi depusa de prestator in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise pentru serviciile prestate, in contul deschis de operatorul economic la dispozitia Autoritatii Contractante pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare ? surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu candidatura independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza formularul 4.Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Fiecare candidat va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? se completeaza formularul 3. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi completata si semnata de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul 5.Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Membri comisiei de evaluare
Petru Toma
Simona Rimondi
Simona Popescu
Laura Marinescu4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 7. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii precum si tert sustinator .
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidaturantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 2. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta).7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
8. Candidatul trebuie sa faca dovada, prin adresa certificata de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau alt document echivalent emis de catre autoritatea competenta din tara de origine, ca nu i-a fost interzisa temporar, total sau partial, exercitarea activitatii de asigurare in ultimii 2 ani.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidaturantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde operatorul economic isi are sediul (valabil la data depunerii ofertei) sau alt document echivalent emis de catre autoritatea competenta din tara de origine din care sa reiasa:
- existenta in domeniul de activitate a operatorului economic, a activitatii ce face obiectul procedurii, daca exista aceasta cerinta legala in legislatia tarii de origine;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura de insolventa sau a unei dispozitii legale echivalente din tara de origine.2. Autorizatia acordata candidatului de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau de catre organismul de reglementare in domeniul asigurarilor competent din tara de origine, in scopul prestarii serviciilor de asigurare care fac obiectul procedurii (asigurari de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism).
Documentele vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura candidatura, fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca candidatura comuna este declarata castigatoare. Candidatura comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Candidatura trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membri trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Candidatura trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. De asemenea, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara (cu exceptia indicatorului lichiditate generala) si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata sau alte documente echivalente, conform legislatiei din tara de origine.
Se solicita ca coeficientul delichiditate al operatorului economic sau alt indicator echivalent (indicator calculat in conformitate cu legislatia si normele emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau cu legislatia aplicabila din tara de origine)sa fie de cel putin 1, 00 pentru activitatea de asigurari generale, cu indicarea detaliata a modului de calcul si indicarea modului de verificare pe baza bilantului contabil la data de 31.12.2011, daca nu se pot furniza informatii de data mai recenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea a minimum o recomandare (sau echivalent document constatator) din partea altor beneficiari cu care candidaturantul a incheiat polite de asigurare din gama serviciilor de asigurare care urmeaza sa fie achizitionate.
2. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel putin un contract indeplinit in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) pentru daune materiale, intreruperea activitatii si terorism cu o valoare cel putin egala cu suma 475.000 lei.
3. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform careia, in cazul atribuirii contractului, operatorul economic declarat castigator se obliga sa prezinte un contract de reasigurare pentru oferta de asigurare propusa.
4. Confirmarea scrisa, in exemplar original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii, de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau de la organismul de reglementare in domeniul asigurarilor competent din tara de origine din care sa rezulte ca operatorul economic nu s-a aflat in ultimul an (octombrie 2011 ? octombrie 2012) sub incidenta art. 39 alin.(3) pct.(d) si pct.(e) din Legea 32/2000, art.39 alin.(8) din Legea 32/2000, art.29 din Legea 32/2000 si sub incidenta Legii 503/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
In prima etapa vor fi selectati doar primii 5 candidati clasati in functie de punctajul obtinut conform criteriilor de preselectie de mai sus in vederea participarii doar a acestora in etapa a II-a.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
30%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:30
Locul: S.C. Apa Nova Bucuresti S.A. - Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Criteriile de preselectie: 1.Se va preciza volumul anual al primelor brute subscrise pentru asigurari de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism pentru anul 2011, conform raportarilor transmise catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau catre organismul de reglementare in domeniul asigurarilor competent din tara de origine - 35 punctePentru cea mai mare prima bruta subscrisa in anul 2011 se va acorda punctaj maxim 35 puncte.Pentru celelalte se acorda punctajul astfel: Pbs n = (Pbs max/Pbs n)*35 ; Pbs = prima bruta subscrisa2.Se va prezenta procentul de cedare al riscurilor in reasigurare - 35 punctePentru cel mai mare procent al riscurilor cedat in reasigurare se va acorda punctaj maxim 35 puncte.Pentru celelalte se acorda punctajul astfel: Pcr n = (Pcr max/Pcr n)*35 ;Pcr = procent de cedare al riscurilor in reasigurare3.Se va preciza volumul indemnizatiilor brute platite pentru asigurari de daune materiale, intreruperea activitatii si terorism pentru anul 2011, conform raportarilor transmise catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau catre organismul de reglementare in domeniul asigurarilor competent din tara de origine - 30 punctePentru cea mai mare indemnizatie bruta platita se va acorda punctaj maxim 30 puncte.Pentru celelalte se acorda punctajul astfel: Ibp n = (Ibpmax/Ibp n)*30 ; Ibp = Indemnizatii brute platite.Termenul de valabilitate al ofertei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc in clasament, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor care au obtinut acelasi punctaj li se va solicita transmiterea unei noi propuneri in plic sigilat. Oferta cu punctajul cel mai mare va fi desemnata castigatoare. In cazul in care ofertantii calsati pe locul 3 au punctaj egal, acestora li se va solicita transmiterea unei noi propuneri in plic inchis insa aceasta din urma nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul ofertei calsate pe locul 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 3155241, Fax: +40 3155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer